بسیج روزافزون و حیاتی برای خدمت به مردم و پاسداشت ارزش ها، نقش آفرینی می کند / تحویل 1450 واحد مسکونی با برکت کنگره شهدای استان مرکزی به ولی فقیه انقلاب


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812842

کریمی گفت: یکی از مهمترین اقدامات گروه های جهادی محرومیت زدایی است. به برکت کنگره شهدای استان مارکاسی هر خدمتی به نام یک شهید راه اندازی شد. تحویل حافظ علو درجات انقلاب اسلامی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان ساروک اظهار داشت: نشان از موفقیت روزافزون سپاه و نقش سپاه متناسب با نیاز کشور است. .

وی افزود: سپاه پاسداران متعلق به امام زمان (عج) و سپاه است، با اتکا به بیانات ائمه انقلاب و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی، تلاش برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی و سپاه کارآمدی خود را به وضوح نشان می دهد. در آزمون ها و شرایط مختلف داد و سپه یاور و یاور مردم در تمام عرصه های کشور هستند.

سردار کریمی ادامه داد: بسیج در طول 43 سال انقلاب در همه عرصه ها با درخشش مستمر همراه بود و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیج به رشد خود ادامه داده و نقشی حیاتی ایفا کرده است. بسیج امروز به مأمن مردم و مهره استکبار جهانی شده است و با حضور مؤثر در عرصه های مختلف توطئه های دشمنان را شکست می دهد.

وی با تاکید بر اینکه لباس جهاد و شهادت همیشه بر تن بسیجیان است، گفت: امروز به برکت فرهنگ بسیجی، لباس ایثار، جهاد و ایثار بر تن بسیاری از جوانان در ثانویه مزین شده است. گام انقلاب.در تحقق آرمان های انقلاب.کردن.

فرمانده سپاه استان مرکزی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج در جهت تقویت، استقلال و خودکفایی در همه زمینه ها گام برمی دارند، افزود: سپاه و بسیج با بیش از 1000 و 250 گروه جهادی به سمت خدمت صادقانه به مردم حرکت می کنند. در استان مرکزی و در زمینه های مختلف ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات گروه های جهادی محرومیت زدایی است که با برکت کنگره شهدای استان مرکزی آغاز شد. خانه به خادم فیض انقلاب اسلامی تحویل داده شد.

سردار کریمی خاطرنشان می کند: گروه های جهادی در بیش از 700 نقطه استان مرکزی از دورترین مناطق تا حاشیه شهرها و مراکز مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند و به سمت خدمت بی منت به بسیجیان حرکت می کنند و در آن مسیر متوقف نخواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید