حماسه حماسی مدافعان سلامت و پرستاران نشان دهنده پیوند عمیق آنان با فرهنگ پاسداشت مقدس است/ آموزش 25 هزار بسیجی برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790882

کریمی گفت: یکی از موضوعات مهمی که سپاه در زمان بیماری کرونا به آن پرداخته بود، آموزش بسیجیان برای ایفای نقش در اجرای طرح شهید سلیمانی بود. بیش از 25 هزار بسیجی در این زمینه آموزش های تخصصی دیده و در زمینه های مختلف به مردم و جامعه خدمات ارائه کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم تجلیل از پرستاران اراکی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: روز پرستار فرصت خوبی است تا افتخار و افتخار پرستاران زحمتکش

وی افزود: حضور چشمگیر پرستاران دوران دفاع مقدس و نقش موثر آنان در دوران انقلاب اسلامی و در نهایت حماسه آفرینی آنان در دوران تاج و تخت به عنوان ستاره ای درخشان در عملکرد این عزیزان باقی مانده است.

کریمی تاکید کرد: نقش موثر و حماسی پرستاران در 42 سال گذشته در انقلاب اسلامی نشان از پیوند عمیق این عزیزان با فرهنگ ایثار و ایثار است و این روحیه فوق العاده در دوران تاج و تخت فصل جدیدی را رقم زد. در جهاد.به عنوان مدافعان سلامت این افراد نزدیک شایسته آن هستند.

وی گفت: حامیان سلامت با روحیه جهادی و بسیجی برگ زرینی از افتخارات و حماسه های ماندگار در تاریخچه سلامت کشور در دوران بیماری عروق کرونر خلق کردند. وی گفت: امروز فرصت خوبی است تا از تلاش های خالصانه آنها در عرصه های مختلف دفاعی تجلیل شود. سلامت مردم و جامعه.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مدافعان سلامت در مسیر مبارزه برای حفظ سلامت انسان ها خوش درخشیده اند و نقش آنان جهاد فی سبیل الله تلقی می شود و قطعاً از خداوند متعال جایزه ویژه ای دریافت خواهند کرد. این در بین مردم بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیاری از دستاوردهای انقلاب حاصل تجربیات ارزنده در حراست مقدس است و در دوران بیماری کرونا اقشار مختلف مردم از جمله مدعیان سلامت، گروه‌های جهادی و مردم با تهدیدات از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگ دفاع مقدس تبدیل به فرصت شد

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان خادمان مردم و پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر خدمت و دفاع از ارزش های اسلامی با سرعت و مقتدرانه حرکت می کنند، گفت: در مسیر خدمت رسانی و دفاع از ارزش های اسلامی قرار داریم. در سایر نقاط کشور نیز گسترده باشد.

کریمی با اشاره به اقدامات سپاه در زمینه بیماری های عروق کرونر افزود: برای کنترل این بیماری و کاهش بیماری های عروق کرونر قلب، سپاه و بسیج از زمان شروع بیماری در صحنه بوده اند. راه اندازی نهضت کمک های مؤمنانه به مردم و پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که سپاه در جریان بیماری کرونا به آن پرداخته، آموزش بسیجیان برای ایفای نقش در اجرای طرح شهید سلیمانی بود. بیش از 25 هزار بسیجی در این زمینه آموزش های تخصصی دیده اند و در عرصه های مختلف به مردم و جامعه خدمت کرده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در این سال ها بسیج با حضور میدانی خود علاوه بر موفقیت های فراوان، الگویی برای مقابله با بحران ها و مشکلات ارائه کرد و امروز می توان از طرح شهید سلیمانی در عرصه های دیگر نیز استفاده کرد. ، درمان و بهداشت مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید