زنان چهارباغی پیشتازان اقتصاد مقاومتی منطقه خود هستند/ لزوم تبیین فرهنگ پاسداشت مقدس برای جوانان


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900087

آمنه صدری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دستاوردهای صنایع دستی بانوان بسیجی در حاشیه آموزش یاری مؤمنان در شهرستان چهارباخ برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دستاوردهای صنایع دستی بانوان بسیجی در حاشیه رزمایش امداد دینی چهارباغ برگزار شد.

آمنه صدری مسئول برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: بانوان چهارباخ در زمینه های مختلف صنایع دستی فعال هستند و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاهی از آثار این بستگان برپا کردیم. دفاع.”

وی ادامه داد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، بانوان در عرصه اقتصادی حضور موثری دارند و مشاغل خانگی نیز در بین بانوان شهرستان طرفداران زیادی دارد.

صدری افزود: هرکسی بر اساس توانایی و استعداد خود آثاری را تولید و به فروش می رساند.

این مسئول تصریح کرد: بانوان در 8 سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی ایفا کردند و امروز نیز در عرصه آموزش، تبیین و اقتصاد نقش موثری ایفا می کنند.

صدری گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی سعی در تسخیر افکار و عقاید فرزندان ما دارد و وظیفه هر زنی است که دستاوردهای انقلاب را به فرزندان خود منتقل کند.

وی ادامه داد: زنان در جهاد تبیین نقش بسیار مؤثری دارند. ما در عرصه جنگ شناختی شکست خورده ایم و به جهاد تبیین رسیده ایم. اگر امروز میدان جهاد را از تبیین خالی کنیم، قطعاً صدمات جبران ناپذیری خواهیم دید.»

این مسئول افزود: زنان چهارباخ با حداقل هزینه زندگی می کنند و در حد توان به همسران خود برای کمک به اقتصاد خانوار کمک می کنند.

صدری بیان کرد: مشاغل خانگی برای توسعه اقتصادی کشور بسیار موثر است، ساماندهی و حمایت از این مشاغل بر عهده مسئولان است، امیدواریم با حمایت و حذف دلالان سود حاصل از آن را به جیب تولیدکنندگان برگردانیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس کشور را در 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر 32 ابرقدرت جهان نجات داد، این فرهنگ باید تبلیغ شود و به گوش جوانان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید