واکسیناسیون تاج و تخت نمونه ای از تفکر بسیجی حاکم بر مسئولان کشور بود/ فرهنگ ناگسستنی انقلاب به پاسداشت ارزش ها پشت کرد.

ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786429

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: در دو سال گذشته همه کشورها به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده‌اند، اما بسیج صحنه‌های زیبایی از خدمت خلق کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکفرمانده سپاه البرز امروز دوشنبه یکم آذرماه در اجلاسیه بسیجی در ادارات کل استان که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت:

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: بی شک بسیج یکی از موهبت های معجزه آسای خداوند است که این نام و انقلاب را به ارمغان آورد. اینها سازمان های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج به برکت رهنمودها و رهبری ائمه انقلاب به یکی از بزرگترین امیدهای مستضعفان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، گفت: عرصه جهاد.

سردار حیدرنیا گفت: بسیج به جریانی تبدیل شده که همواره به سمت آرمان ها و اهداف متعالی انقلاب با شتاب حرکت می کند. بسیجیان شیرهای روز و زاهدان شب هستند که پا به این میدان گذاشته اند. عده ای انقلاب را بسته اند.

وی گفت: از جنگ سنگین تا دفاع مقدس، جنگ نرم، تاج، امنیت و دفاع از حرم عرصه جهاد بسیجی است که داعش را به عنوان میکروب فساد از زمین نابود کرد. صحنه های زیبایی از خدمت خلق کرد.

سردار حیدرنیا افزود: زمانی که امام خمینی(ره) فکر می کند به بسیجی بودن خود افتخار می کند و آرزویش اتحاد مجدد با بسیجی است، باید به جایگاه رفیع این نهاد مردمی پی ببریم. امروز فرهنگ بسیج، فرهنگ بن بست، تلاش، کار و جهاد خواهد بود، «در واقع کلید حل مشکلات کنونی، بازگشت به فرهنگ بسیجی است.

وی بیان کرد: کارگزاران حکومتی انقلاب باید به فرهنگ و تفکر بسیجی که خدمت خالصانه خلق خداست بازگردند، روند کنونی نشان می دهد که در گام دوم انقلاب در فضایی نزدیکتر با دشمن روبرو خواهیم شد. و تقابل گسترده است.

سردار حیدرنی گفت: بسیج باید خود را برای اصطکاک و استکبار سنگین در پنجه استکبار آماده کند، رمز تعالی و بالندگی بسیج، حضور در میدان های جهاد کبیر خواهد بود، امروز مغرور را به او یادآوری کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که ابرقدرت های جهان با ذلت نقاب را از کشورهای دیگر ربودند، بسیجیان وارد عرصه شدند و بحران نقاب را مدیریت کردند. مقامات حکومتی گرهی نمی گذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید