باید از سرمایه گذاران برای کار در آذربایجان غربی دعوت شود/ تفکر و روحیه بسیجی در همه عرصه ها حاکم باشد

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785507

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار و مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه در موضوعات روز مطالبی را مطرح کردند:

دعوت از سرمایه گذاران برای کار در آذربایجان غربی

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز این هفته اظهار کرد: مسئولان باید برای رفع موانع تولید در استان تلاش کنند تا تولید داخلی رونق گرفته و زمینه تولید و اشتغال جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسیج بر اساس اتفاقات زمان در همه صحنه ها حضور فعال داشت و این حضور مستلزم تداوم بود، افزود: بسیج بزرگترین دستاورد امام راحل بود که بسیج همیشه نقش کلیدی در کشور داشته است. “

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسئولان باید به تعهدات خود در قبال نخبگان عمل کنند و نخبگان جوان نیز نسبت به امور کشور احساس مسئولیت کنند.

تفکر و روحیه بسیجی باید در همه عرصه ها حاکم باشد

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و بیان ویژگی های بسیج گفت: اخلاص در عمل، محوریت خدا، همیشه حضور در صحنه و در همه عرصه ها از جمله موارد است. مهمترین ویژگی بسیج و بسیج است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه امروز باید روحیه بسیجی و بسیجی در همه عرصه ها حضور داشته باشد، افزود: امروز دشمن در حال برنامه ریزی برای مسائل اقتصادی است و لذا بسیج نیز باید وارد این عرصه شود و توطئه های دشمنان را خنثی کند..

حسن زاده با تاکید بر اینکه کارکنان باید دارای روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی باشند و موانع و مشکلات را برطرف کنند، افزود: باید از دویدن و دست گرفتن سرمایه گذاران جلوگیری شود تا شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی شهر، روستا و کشور باشیم. خودت باش.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به گذشت 100 روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: دولت مردمی در این 100 روز رویکرد سیاست خارجی موفقی داشت و باعث آزادسازی مقداری پول بلوکه شد و این رویکرد منجر به واگذاری شد. قدرت‌های زیاده‌روی «همچنین بود.

وی با تقدیر از رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم و حضور میدانی رئیس جمهور به مسائل و مشکلات سفرهای روستایی پرداخت و افزود: در کنار این موضوعات، مواردی وجود دارد که دولت سیزدهم باید به سرعت و به طور موثر بر روی آنها تمرکز کند. هزینه های بی دلیل و غیر منطقی و این توقع و خواست مردم است.

حسن زاده با اشاره به افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان گفت: دولت باید در مقابل ایران خودرو و سایپا قدرت نشان دهد و آن قیمت ها را مدیریت کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در حوزه مسکن گام های مثبت و خوبی برداشته شده است، گفت: امروز اعتماد و امید مردم به جامعه افزایش یافته است و برای اینکه این امید هر روز بیشتر شود باید انقلابیون و جهادگران تلاش کنند. و شب را.» و در وفای به وعده ها بیندیش.

حسن زاده بر پرهیز از ابهام و چند صدایی تاکید کرد و گفت: در مسائل مهم به ویژه در مسائل اقتصادی کشور نباید شاهد دو یا چند صدا باشیم.

وی افزود: دولت باید در این دوران با اقتدار حرکت کند و مردم قطعا از دولت خدمتگزار و حامی دولت مردمی خواهند بود.

دولت سیزدهم خود را «دولت محلی» نشان داده است.

نیمه جمعه نماز جمعه در نیمه جمعه دارم با اشاره به ارائه صد روزه دولت سیزدهم، افزود: مزیت مهم و اساسی دولت فعلی، نگاه انقلابی و رویکردهای درست رئیس جمهور و اعضای دولت است. در سیاست خارجی.”

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی افزود: دولت سیزدهم طی سه ماه گذشته نشان داد که «دولت میدانی» و دارای روحیه و دولت جهادی است.

وی گفت: دشمن تلاش می کند در شرایط جدید امید ایجاد شده در مردم پایدار بماند. استکبار رسانه ای با این تحرکات و عملیات به دنبال ناراحتی سه قوه عصبی و مسئولین کشور با برهم زدن سیستم عصبی جامعه و کشاندن جامعه به سمت آشوب و تنش است. اغوا کننده «توضیح جهاد» است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید