دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت و ایجاد گشایش در معیشت مردم تلاش می کند/ بسیج مایه اطمینان ملت ایران است

ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786614

رئیس جمهور در دیدار رهبر و جمعی از فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین:

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می توان بر مشکلات فائق آمد، گفت: بسیجی بودن من باعث افتخار من است و کل دولت با روحیه و تفکر بسیجی در خدمت و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هر روز که می گذرد، ثمرات بیشتری شامل حال مردم می شود. ملت ایران و امت اسلامی

رئیس جمهور با اشاره به جامعیت و اعتماد بسیج به ملت ایران، گفت: در راس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و مردم آن، انقلابی گری مردم کشور و خدمت بی منت به مردم و آرامش بخشی به مردم. همانطور که با حضور و رصد بازار باعث آرامش بازار می شود.

دکتر رئیسی تقویت ماموریت های بسیج را برای رفع مشکلات مردم ضروری دانست و گفت: جریان های مخالف در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به دنبال انحراف در افکار، اندیشه ها و عملکرد خود هستند اما بسیج سد محکمی در مقابل این انحرافات است. او یاد گرفت و بسیاری از توطئه ها و توطئه ها را خنثی کرد.

رئیس جمهور افزود: دشمن با پول، قدرت و رسانه خود به دنبال کاهش نیروهای انقلابی و تغییر سبک زندگی و روحیه مردم است، اما از آنجایی که رشد و گسترش ماموریت های بسیج بالاست، همواره شکست خورده اند.

رئیس جمهور بسیج را یکی از مهم ترین مولفه های قدرت کشور خواند و گفت: جریان فراگیر بسیج به دلیل مسئولیت پذیری، ریسک پذیری و حضور در صحنه، کلید صیانت از نظام اسلامی شده است.

آیت الله رئیسی برنامه ها و اقدامات بسیج را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و به ویژه عمران و سازندگی در مناطق فقیرنشین را راهکارهای ارزنده برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: عزم دولت بر عهده دولت است. ظرفیت بسیج برای حل مشکلات و مسائلی که مردم از آن استفاده می کنند.

رئیس جمهور تلاش و برنامه ریزی برای احیاء و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم را مهم دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام تلاش خود را به کار گیرد. ظرفیت در کنار هم برای ایجاد تحول در زندگی مردم و حل مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار می کند و در این راستا دولت با تمام توان آماده حمایت است.

گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با تجلیل از روحیه بسیجی و دفتر ریاست جمهوری و دولت، گزارشی از برنامه ها، اقدامات و سند راهبردی بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ارائه کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید