عامریان در انتظار نوید و عطاران/ کمدی و پاسداشت مقدس در راه دهه فجر


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897754

ابراهیم عامریان در حال مذاکره با نوید محمدزاده و رضا عطاران برای دو فیلم «در انتهای باغ» و «فاتحان اروند» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم عماریان می گوید به دنبال مذاکره با رضا عطاران برای ایفای نقش اصلی برای ساخت فیلم «انتهای باغ» است.

ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما با اشاره به دو پروژه سینمایی «فاتحان اروند» و «انتهای باغ» گفت: در حال حاضر ساخت هر دو پروژه سینمایی که در دست دارم به عنوان بازیگران مورد نظر به تعویق افتاده است. درگیر یک پروژه است.”

وی با بیان اینکه «بازیگر هدف ما برای فاتحان اروند» نوید محمدزاده است که این روزها مشغول کار در یک سریال تلویزیونی است، گفت: البته پیش از این نیز صحبت های اولیه ای با این بازیگر داشتیم و امیدوارم شرایط مناسبی برای ساخت این پروژه فراهم شود. هرچه زودتر بتوانیم این فیلم را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

این کارگردان همچنین درباره پروژه دیگر خود که اخیرا پروانه ساخت به نام «انتهای باغ» دریافت کرده است، توضیح داد: این پروژه نیز یک کمدی تلخ است و طبق برنامه ریزی ها در تلاش هستیم تا رضا عطاران در این فیلم بازی کند. در فیلم کیانوش عیاری کار کرد.

عامریان با یادآوری داستان «فاتحان اروند» بیان کرد: داستان این فیلم درباره شهید حاج احمد امینی است که شخصیت بسیار مهربانی داشت و توسط شهید حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی گردان غواصی انتخاب شد.

این پروژه سینمایی قرار بود تابستان امسال جلوی دوربین برود.



دیدگاهتان را بنویسید