حضور، اتحاد و تسلیم مردم در برابر رهبری؛ رمز بقای انقلاب اسلامی / توسعه، پیشرفت و شکوفایی حاصل 43 سال تلاش است.

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802729

حاج محمد مهدی گرگیچ از بزرگان طایفه گرگیک زاهدان گفت: پس از گذشت چهل و سه سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، وحدت، تبعیت از ولایت و همراهی توده ها با انقلاب و این سیستم هنوز کلید موفقیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حاج محمد مهدی گرگیچ در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه 43 سال پیش در زاهدان بودم، گفت: یادم هست که حرکت های مردمی برای انقلاب اسلامی از بهمن ماه شروع شد و مدارس تعطیل شد.

وی گفت: حرکت های انقلابی مردم در زاهدان به رهبری «آیت الله کفعمی» و «مولوی عبدالعزیز ملازاده» انجام شد. آموزش و پرورش جمع شده بود تا رای به تعطیلی مدارس بدهد و من هم قبول کردم چون احتمال مشکل برای دانش آموزان وجود داشت که در آن مقطع معلمان حرکت های انقلابی را آغاز کردند و حتی عده ای قبل از انقلاب شهید شدند. اما چون فرهنگی و معلم بودم خیلی کم بیانیه نصب و پخش می کردم اما در همه راهپیمایی ها و تجمعات شرکت می کردم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف و خدمات مردم بودیم، گفت: تا آن زمان مردم به ویژه در این نقطه از کشور از کمترین محرومیت برخوردار بودند.

با پیروزی انقلاب اسلامی، علما و روحانیون قوی‌تر شدند

وی با تاکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، علما و روحانیون شیعه و سنی در مقوله وحدت پیشقدم شدند، افزود: جوانان ما باید بدانند که برای رسیدن به این نقطه در انقلاب، فراز و نشیب های زیادی بوده است. سقوط اعتماد با آنهاست و باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی از آن مراقبت کنید.

سردار گفت: برای این عزت و اقتدار فعلی و برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام تلاش زیادی شده و با ولایت و حمایت ملت درهای سختی را پشت سر گذاشته ایم. راه به زور ادامه دارد، لذا با استفاده از سیره و روش سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اجازه تعرض به دشمن را به یک وجب زمین نخواهیم داد و از تمامیت این مرز و بوم محافظت خواهیم کرد.

وی با اشاره به قدرت روزافزون اتحاد و برادری در پایتخت وحدت کشور، اذعان داشت: اتحاد و برادری به ویژه در این استان پهناور موضوع مهمی است که باید همواره حفظ شود. گسترش یابد و بداند که در سرتاسر دنیا کاستی هایی وجود دارد که مختص کشور ما نیست. ما بالاترین پاسداران انقلاب را داریم که نشان از پیشرفت و دستاوردهای انقلاب است.

همه ما برای رسیدن به پیروزی انقلاب و تحقق شعار «استقلال و آزادی جمهوری اسلامی» زحمت کشیدیم و شهدای زیادی تقدیم کردیم، اما وحدت، تبعیت از ولایت و همراهی توده ها از انقلاب و نظام بود. رمز موفقیت اسلامی ایران.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید