مردم بزرگترین حامیان نظام اسلامی هستند/ طرف های مذاکره کننده در برجام چاره ای جز تسلیم و تسلیم ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: ملت، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است.

دری نجف آبادی گفت: ایران اسلامی در 43 سال گذشته و در سایه اسلام، اهل بیت (ع)، تفکر انقلابی، مردم زمان شناس و آگاه و رهبری حکیمانه ائمه انقلاب پیشرفت چشمگیری داشته است و مردم و مسئولان موظفند این دستاوردهای ارزشمند را در قالب جهاد به دست آورند. وارد تبیین جامعه شوید و نسل جوان باید به خوبی از پیشرفت های عظیم انقلاب آگاه باشند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان نظام اسلامی امیدوار به قیام و انقلاب مخملی برای ضربه زدن به نظام اسلامی در کشور باشند، بی شک این کار را خواهند کرد اما عزم مردم غیور ایران اسلامی برای حمایت از نظام اسلامی است. دشمن را ناامید می کند، «این حمایت مردمی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اراک گفت: مردم بزرگترین حامیان نظام اسلامی هستند و به همین دلیل است که مذاکره کنندگان ایرانی در جریان برجام وقتی به وضوح می بینند که ملت ایران بر آرمان ها و مواضع خود محکم ایستاده است، چاره ای جز عقب نشینی و عقب نشینی ندارند. تسلیم شدن ملت ایران را به رسمیت بشناسید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اینکه کشور مشکل معیشتی و اقتصادی دارد، ملت به ویژه نسل جوان نباید از دستاوردها و تداوم انقلاب اسلامی آگاه باشند چرا که دشمن به دنبال این است که آن سال های انقلاب اسلامی را فراموش کنید، بنابراین همه باید دست به دست هم برای حل مشکلات و برقراری عدالت در جامعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: صرفه جویی، اصلاح الگوی مصرف و تولید با کیفیت و صادرات راه حل حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است و تولید با کیفیت و رقابتی مبنای عزت و عزت هر کشور و آموزه های دینی است. اشاره به خودکفایی است.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: واحدهای تولیدی باید با کاهش هزینه های جاری و ارتقای کیفیت محصول با به روز رسانی تجهیزات و فاکتورهای تولید، قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش دهند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) سرلوحه همه مسائل است و مردم و مسئولان موظفند در جهت تحقق منویات معظم له حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید