همه قیام ها علیه انقلاب اسلامی با دروغ آغاز شد/بقای جمهوری اسلامی در گرو حل مشکلات مردم است


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920982

آیت الله مدرسی امام جمعه مرکز یزد گفت: هدف فتنه 88 حاکمیت کامل اسلامی و ولی شرعی بود اما در حوادث اخیر هدف اصلی حکومت اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه انقلاب اسلامی حوادث و وقایع مختلفی را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: هر یک از حوادثی که اتفاق افتاد هدف مشترک و مختصات خاصی داشت و اگر بخواهیم به فتنه 88 نگاه کنیم. آیا می تواند به طور جداگانه به رویدادها و جریانات گذشته و پس از آن توجه کند.

وی افزود: یکی از بدترین حوادث بعد از دفاع مقدس و کشتارهای کور منافقین بی شک فتنه 88 است.

امام جمعه مرکز یزد با اشاره به اغتشاشات دیگر از جمله کمونیست ها، لیبرال ها، روزنامه سلام و… گفت: اکثر اغتشاشات معمولاً با دروغ یا تحریک احساسات شروع می شود و اغتشاشات سال 88 نیز از این امر مستثنی نبود و بدترین فتنه نیز با آغاز شد. یک دروغ

وی افزود: هدف فتنه 88 حکومت کامل اسلامی و ولایت فقیه بود و در قیام های اخیر شاهد بودیم که هدف جنبش های شورشی در سال 1401 حکومت اسلامی بود.

مدرسی با بیان اینکه هر دو جریان نقاط مشترکی از جمله شروع نهضت ها با دروغ و فرماندهی آنها در خارج از کشور داشتند، تصریح کرد: در فتنه 1367 یک سری نخبگان یا جاهلانه یا مغرضانه با جنبش معاند همراهی کردند، گروهی سکوت کردند و گروهی ناخواسته بر آتش دشمن ریختند و هیچ تلاشی برای جبران اقدامات خود نکردند، هر سه گروه جزو طردشدگان حریان فتنه 88 هستند.

وی ادامه داد: سلبریتی ها و افرادی که مدعی اصلاحات به نفع مردم و ادعای افراطی لیبرال ها در نظام اسلامی بودند نیز کسانی هستند که در فتنه 88 مردود شدند.

امام جمعه مرکز یزد روشنگری کامل و قصه گویی صحیح را از عوامل جلوگیری از تکرار اغتشاشات مشابه فتنه 88 دانست و گفت: روشنگری، روایت صحیح و تربیت مؤمنان هسته ای نظام اسلامی می تواند از بروز آشوب هایی مانند شورش جلوگیری کند. 88. جلوگیری کنیم و باید بدانیم که دشمن در حال تربیت یگان های ضداسلامی است و از سال های اخیر باید برای آگاه سازی مردم و تربیت نیروی انقلابی اقدام کنیم.

وی افزود: تربیت صحیح نیروی انقلابی و رفع مشکلات و معضلات مردم، بازکردن گره های کور در ذهن مردم و رفع مشکلات و گره های زندگی مردم که واقعی است و نیاز به بررسی دارد می تواند از تکرار اغتشاشاتی مانند سال 88 جلوگیری کند.

مدرسی بقای نظام اسلامی و بقای جمهوری اسلامی را در گرو حفظ ارزش های کشور و حل مشکلات مردم می دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید