حضور مردم عامل شکست همه قیام هاست/ مردم باید در مقابل «دروغ» دشمن واکسینه شوند.


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921120

آیت الله محمدی رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان یزد گفت: التهابات به وجود آمده در فضای مجازی توسط مردم در فضای واقعی آرام شد و مردم در هر شرایطی نشان دادند که پشت سر انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی از ابتدا با حمایت مردم و رهبری امام خمینی (ره) ساخته شد، اظهار داشت: استکبار جهانی به دلیل بهره برداری از کشور در گذشته به شدت مخالف انقلاب اسلامی و استقلال کشور بود و همواره در صدد نابودی انقلاب است، اما به لطف خداوند و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری. از این انقلاب، او همچنان پابرجاست.

وی افزود: قیام 88 که منافقین از مدت ها قبل برنامه ریزی کردند با دروغ و به گفته خودشان رمز تخلفات انتخابات 88 شروع شد اما در واقع هدف آنها موضوع دیگری بود چرا که در شعارهای خود می گفتند انتخابات یک انتخابات است. عذر.و اصل نظام نشانه.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان با اشاره به فریب گروه های مختلف تصریح کرد: عده ای در این مسیر گم شدند، برخی به راه راست بازگشتند، اما برخی همچنان بر مسیر اشتباه خود پافشاری کردند.

وی افزود: عامل تخریب فتنه 88 حضور گسترده مردم در 18 دی ماه 88 بود که این راهپیمایی باشکوه و به یاد ماندنی باعث شکست دشمن و ناکامی آنها شد.

محمدی حضور مردم را در آرام سازی شرایط اخیر بسیار موثر دانست و گفت: التهابات به وجود آمده در فضای مجازی توسط مردم در فضای واقعی آرام شد و مردم نشان دادند در هر شرایطی پشت سر انقلاب هستند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: جهاد تبیین تنها راه حل برای جلوگیری از گسترش قیام هایی مانند قیام 88 است و با بصیرت افزایی و بصیرت افزایی در بین مردم می توان نقشه های دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: فضای مجازی در قیام های اخیر نقش اساسی داشته و فضایی را فراهم کرده است که دست دشمنان ایران بسیار باز است و به راحتی می توانند دروغ و شایعه پراکنی کنند.

محمدی ادامه داد: مردم باید به گونه ای در برابر اخبار جعلی واکسینه شوند که کلمات جعلی و اخبار جعلی تاثیری در آنها نداشته باشد. مردم باید باور کنند که رسانه ها و دشمنان بیگانه هرگز صلاح کشور و ملت ایران را نمی خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید