امروز دشمن با جبهه مقاومت قهرمان روبرو می شود/ رسانه های دشمن به دروغ متوسل می شوند


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1903700

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پیروزی جبهه حق گفت: امروز دشمنان در مقابل جبهه مقاومت قهرمان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در اجلاسیه بانوان بروجردی در حمایت از حجاب و عفاف اظهار داشت: حجاب زنان ایرانی از قدیم الایام وجود داشته است، حتی قبل از اسلام نیز زنان ایرانی بر سر داشته اند. حجاب اسلامی ایرانی و این در تاریخ ثبت شده است

وی افزود: کسانی که اغتشاشات اخیر را در ایران سازماندهی کردند حرامزاده هایی هستند که به قرآن، اسلام و حجاب توهین می کنند.

امام جمعه بروجر تصریح کرد: اعتراض و انتقاد منطقی اشکالی ندارد اما اغتشاش یعنی تخریب اموال عمومی و آتش زدن نیروی انتظامی که منطقی نیست. زنان ایرانی هرگز حجاب خود را بر نمی دارند زیرا بی غیرت و بی حجابی با هویت زنان ایرانی سازگاری ندارد و باید توجه داشت که کسانی که ادعای زن ایرانی بودن دارند اموال عمومی را تخریب نمی کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند تا در دام دشمنان نظام نیفتند و در این زمینه باید هوشیاری ها را افزایش داد و بهترین راه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است. عادلانه است و ما از دولت می خواهیم که بر بازار نظارت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر نکنند با اغتشاشات و تخریب اموال عمومی می توانند نظام را براندازند، زیرا امروز دشمنان در مقابل جبهه مقاومت قهرمانانه قرار گرفته اند که اگر رهبر آزاده انقلاب بدهد ظرف چند ساعت اسرائیل را نابود خواهد کرد. سفارش.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مسئولان دستگاه قضایی باید با معاندین واقعی برخورد قاطع کنند، گفت: نباید اجازه داد که مردم بیش از این آسیب ببینند. آنها می دانند که رسانه های خودفروش و فاسد نمی توانند با دروغ های خود مردم ایران را فریب دهند و تبلیغات مفتضحانه رسانه های دشمن باعث می شود ایران اقتدار بیشتری در جهان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید