اجرای بیانیه گام دوم انقلاب ماشین لیبرال را متوقف می کند/ امروز با امپراتوری رسانه ای دشمن روبرو شدیم.

وی افزود: برای ایجاد این تهدید وجودی 15 راهکار جانبی وجود دارد که مهمترین آنها قرار دادن مردم در مقابل نظام است که برای تحقق این تهدید مدیریتی اقدامات عجیب و پیچیده ای در سال های اخیر انجام شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه پاسداران گفت: آمریکا اساساً با ماهیت جمهوری اسلامی ایران مخالف است و این موضوع ربطی به دولت ها ندارد. البته برخی در چارچوب دولت ها بهتر می توانند به اهداف خود برسند.

ضیغمی گفت: مدیریت اندیشه و ادراک جامعه ایران یکی از راهبردهای اهرمی است. دشمن با عملیات رسانه ای و روانی خود به دنبال این است که جامعه ایران را آن گونه که می خواهد کار کند و فکر کند، زیرا جامعه ای که حوزه فکری خود را با دشمن پیوند می زند طبیعتاً مطابق میل دشمن رفتار و عمل خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه همه اتفاقات پیرامون ما در سال های اخیر حاصل یک برنامه ریزی کلان است، بیان کرد: برای تحقق این امر سه لایه نخبگان، مسئولان و جامعه (مردم) ایران شناسایی شده است.

وی با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی ادامه داد: آمریکا می داند که تمام سازوکارها و تحریم هایی که برای ایران در نظر گرفته شده به تنهایی موثر نیست، مگر زمانی که بخواهیم ادبیات سازش را در جمهوری اسلامی نهادینه کنیم.

مردم ایران به عنوان سدی آهنین در برابر آمریکا ایستاده اند

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی مدعی هستند برخی از دولتمردان ایران در دولت دوازدهم ادبیات را در مذاکرات ترویج کردند که به نفع ما بود و این افراد ذهن و مطالبات جامعه ایران را به سمتی که ما می خواهیم سوق می دهند.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات آمریکایی معتقدند با قرار دادن مقامات ایرانی در اهداف خود، مردم ایران نیز تا زمانی که ندانند که ملت ایران با ملت ایران فرق دارد، بر اساس این افکار عمل خواهند کرد. بقیه دنیا مثل یک سد آهنی در مقابلشان بایست.»

ضیغمی گفت: علیرغم تلاش های مکرر برای تغییر نگرش مردم، این امر محقق نشد.

وی افزود: به همین دلیل به دنبال مشکلات در روستاها و شهرهای ایران بودند و مشکلات ریز و درشت را در سطح وسیع نشان می دادند، بنابراین هر روز با یک پدیده اجتماعی و یک معضل در کشور مواجه هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: طرح آمریکایی ها برای این راهبرد این است که جامعه ایران وارد مرحله یأس و ناامیدی شود و سپس به مرحله ای از افسردگی که برگشت ناپذیر است و سال ها طول می کشد تا جامعه از مرحله افسردگی خارج شود. “

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه گفت: دشمن برای اینکه جامعه را به مرحله رکود برساند، مجموعه اقداماتی را در نظر گرفته است که با آزادسازی گام دوم انقلاب، اجرای آن متوقف شد.

اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب ماشین لیبرال را متوقف کرد

وی تاکید کرد: به گفته آمریکایی ها اگر اعلام گام دوم انقلاب انجام شود، ماشین لیبرال متوقف می شود و ما باید چمدان هایمان را از جمهوری اسلامی ایران ببندیم و برویم؛ این صحبت ها در آمریکا انجام می شود. اتاق های فکر و استراتژی ها

زیگامی گفت: به هر حال ادعای گام دوم انقلاب تحت فشار بود و برای ابطال آن گفته می شد که این ادعا محصول مردی در ایران بوده و کارشناسی نشده و عملیاتی نشده است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه گفت: یکی از راه های از بین بردن ادعای گام دوم انقلاب زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و برخی نیز با انتشار عناوینی مانند «در گام دوم بیانیه ای نداریم». انقلاب». آنها شروع به تحریک آگاهی عمومی کردند.

این مقام مسئول گفت: مخالفان بیانیه گام دوم انقلاب تشخیص می دهند که این حرف زمانی لازم است که در جامعه دستاوردی داشته باشیم و در واقع دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند و می گویند برای نجات جامعه نیاز به برنامه داریم. از این بحران… “ذخیره کنید.

امروز اسیر امپراتوری رسانه ای دشمن هستیم

زیگامی ادامه داد: مخالفان بیانیه گام دوم انقلاب به بهانه نجات کشور از بحران، دفاع مقدس و الگوی حکومت داری ائمه انقلاب را نیز زیر ذره بین قرار دادند؛ در حالی که این بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند. لذا امام خمینی (ره) را به عنوان شخصیتی مخدوش در اذهان جامعه امروز و آینده معرفی کردند.

وی افزود: هدف دشمن از تحریف تاریخ انقلاب و پاسداشت مقدس این است که نسل های آینده ما از این تاریخ و دستاوردهای انقلاب برداشت نادرست داشته باشند و نظام را تخریب و تضعیف کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه گفت: اکنون جنگ رسانه ای در هر شرایطی بر سایر انواع جنگ ارجحیت دارد. ما با امپراتوری رسانه ای دشمن درگیر شدیم و دشمن در جنگ رسانه ای خود برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران، معتقد است که این کشور 40 سال اختلاف دستاوردها دارد.

زیگامی در پایان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری; برای مقابله با سناریوی دشمن و تحکیم انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و با وجود همه مشکلات داخلی باید دشمن و نقشه های او را در سطح کلان و خرد به خوبی بشناسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید