جبهه انقلاب ضریب رسانه ای دشمن را خنثی می کند/ نقشه دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915381

سیاوش مسلمی نقش منبرها، مداحان و سخنرانان در جهاد تبیین را بیشتر از اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: جبهه انقلاب باید عامل رسانه ای دشمنان را در جنگ رسانه ای خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در جلسه توجیهی مداحان اهل بیت(ع) استان مازندران که در محل سالن اجتماعات فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه مهمترین نیاز جامعه امروز جهاد است، گفت: وی گفت: انسجام و یکپارچگی باید در جریانات انقلابی بیش از گذشته تقویت شود.

مسلمی نقش منبرها، مداحان و سخنرانان در جهاد تبیین را بیشتر از اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: جبهه انقلاب باید عامل رسانه ای دشمنان را در جنگ رسانه ای خنثی کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن به شدت به دنبال سیاه نمایی علیه نظام و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تقسیم و تقسیم آرا در جریان یک انقلاب برای جامعه مضر است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر با بیان اینکه باید در مقابل نقشه های دشمن برنامه داشت و نباید تعجب کرد، گفت: دشمن با کمک رسانه ها و اجتماعی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است. رسانه .

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: منبر داران باید وارد عرصه تربیت و فرهنگ شوند و نقشه های شوم دشمنان در این زمینه را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید