هدف دشمن تغییر فرهنگ و سبک زندگی است/بشیر; راه مقابله با افکار دشمن


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882873

آیت الله عبادی گفت: آنچه می تواند در مقابل افکار 500 ساله و دشمنی دشمن بایستد بصیرت و آگاهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان ، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: : «هر دردی معاینه مناسبی است.» او می خواهد درمان شود.

وی با بیان اینکه دنیا درد دارد و این مختص طبقه، جنسیت و سن خاصی نیست، افزود: دنیا درد دارد و بزرگترین درد این است که جدای از ظلم به انسانیت، تبلیغات دشمن به گونه ای است که همه مردان و زنان مظلوم هستند و نمی توانند بفهمند چه اتفاقی افتاده و ریشه مشکلات از کجا می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن چندین قرن است که از قتل و جنایت شروع شده و تا تغییر فرهنگ ادامه دارد.

آیت الله عبادی گفت: دشمن در همه جا جنایت و جنایت کرده و هدف از بین بردن فرهنگ ها بوده است.

وی گفت: دشمن هزاران زبان را نابود کرده است تا سبک زندگی را تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن از شرق و غرب و حتی مردم خودش برای جامعه بشری مشکل ایجاد کرده و دست از کار بر نمی دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنی استکبار و دشمن هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: دشمن به هر کجا که توانسته ظلم کرده و دارد می کند. آمریکا پس از جنگ جهانی دوم در 50 کشور مداخله کرده است و اکنون نوبت به یمن، سوریه و فلسطین رسیده است.

وی افزود: دشمن با تبلیغات و اقدامات خود بشر را به این روز رسانده، افکار درونی را تغییر داده و افکار را اسیر خود کرده و نتیجه آن را در جامعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن با این اسارت اندیشه حقوق بشر را نیز نوشته است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن برای همه کارهایش تبلیغ کرده است، تصریح کرد: چقدر افکار و اندیشه ها را زیر تبلیغات شیطانی خود خالی کرده است.

وی گفت: آمریکا بر کشورهایی که جنایتکار و خائن وجود دارد مسلط است و به او می گویند دیکتاتور، حالا آن شخص باید صدام، آتاتورک یا هر فرد دیگری باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن فرهنگ مکتوب ما را غارت کرد و برد و آنچه را که نگرفت در افکار مردم ما جا گذاشت.

آیت الله عبادی افزود: دشمن به طور رسمی با اسلام، امام حسین(ع) و علم مقابله کرد و تنها پاسخ به آنها کشتار بود و جنایات مسجد گوهرشاد نیز بخشی از آن جنایات بود.

وی افزود: این جنایات خلاف حقوق بشر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز فرصتی است که انقلاب در اختیار ما قرار می دهد تا روی مشکلات کار و مستندسازی کنیم تا بتوانیم واقعیت ها را از افکار پوچ غرب استخراج کنیم.

آیت الله عبادی گفت: آنچه می تواند در مقابل افکار 500 ساله و دشمنی دشمن بایستد بصیرت و آگاهی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید