دشمن به جای موشک با هشتگ و کمپین وارد جنگ افکار جوانان می شود/ لزوم اتحاد مسلمانان برای مقابله با دشمن


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821117

محمود مرادی گفت: امروز دشمن به جای موشک با هشتگ و لشکرکشی به جنگ جوانان ما می آید و تنها راه مقابله با جهاد این است که آنچه را که رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده اند تبیین کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود مرادی در گفت و گو با بلاغ، درباره عامل تروریستی حادثه حرم رضوی و همرزمان داعش، گفت: شکست دشمن در جبهه های مختلف داخل کشور، مشکلات منطقه ای و مسائل داخلی خودشان از یک سو. و پروژه ای علیه جمهوری اسلامی ایران.» از طرف دیگر، از مدت ها قبل شروع شده و همه این اقدامات توسط اتاق فکرهای دشمن فرماندهی می شود.
وی گفت: راه مقابله با این حوادث حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی، اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب، پیگیری نقشه های دشمن و برخورد جدی و آگاهانه و به موقع با آن است. مسیر. “
این کارشناس سیاسی افزود: در بازجویی اولیه از تروریست عامل حادثه حرم رضوی که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد، این عنصر تکفیری با شهادت روحانیون شیعه از اقدام تروریستی خود دفاع کرد و بر اساس اصول عقیدتی خودش بود. .
مرادی خاطرنشان کرد: ارتباطات وی نشان می دهد که وی در ماه های اخیر تحت کنترل کامل عناصر سلفی-تکفیری بوده و غرایز انحرافی را آموزش دیده است. بر این اساس وی در ابتدای جلسه بازجویی خود اعلام کرد که آماده ورود به بهشت ​​است!»
وی یادآور شد: روند حوادث امنیتی مذهبی در هفته های اخیر که با حمله به دو طلبه اهل سنت در گلستان آغاز شد و با حمله به دانشجویان شیعه در مشهد ادامه یافت را می توان در درگیری های گسترده در ایران با اختلافات مذهبی تحلیل کرد. با هشتگ ها و کمپین ها به جنگ افکار جوانان ما بیایید و تنها راه مقابله با جهاد این است که آنچه را که امام خامنه ای برای ما ترسیم کرد، توضیح دهید.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت های غربی به رهبری آمریکا و مزدوران کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات و رژیم صهیونیستی در همه ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به جنگ اسلام و امروز به جریان اصلی رسیده اند. رسانه ها کاملا در این جنگ هستند. این خطی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما کشیده اند.
مرادی افزود: خطی به نام جهاد برای تبیین دشمن تلاش می کند جوانان را از محور مقاومت از جمهوری اسلامی که ستون خیمه مقاومت است جدا کند، بنابراین برداشتن این ستون امروز کل محور مقاومت را فرو می ریزد. دشمن نیازی به موشک ندارد، او جنگ ایدئولوژیک را علیه ما و جوانان ما به راه انداخته است و آمریکایی ها برای نجات از بن بست منطقه ای و به حاشیه راندن درگیری ها به داخل ایران و درگیری ایران، افغانستان، شیعه و سنی را منفجر می کنند. قتل عام صهیونیست ها. اسرائیل.
وی یادآور شد: آغاز موج جدید علیه اتباع افغانستانی در ایران و گسترش آن در روزهای اخیر در فضای مجازی به رهبری آمریکا و متحدانش، کمپ تیرانا (منافقین مستقر در آلبانی) را فروخت، کسانی که در ماه های اخیر تلاش کردند و در آتش جنگ ایران با طالبان به بهانه حمایت از مردم افغانستان و در نظر گرفتن سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی، شکست استکبار این طرح از پیش تعیین شده باعث شده است تا اهداف شوم خود را در این کشور دنبال کند. یک راه جدید امروز
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتشار انبوه فیلم ها و مطالب حاوی ضدافغانی و مدیریت فضای مجازی متروک کشور و برهم زدن آرامش عمومی در چند روز اخیر و این حجم از حملات در شرایطی صورت می گیرد که رئیس جمهور ایران نماینده مستقیم است. معرفی شده و برای تقسیم قدرت در افغانستان در کنار سایر همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه، طالبان را تحت فشار قرار می دهد، از این رو حقوق شیعیان مظلوم در آن کشور نادیده گرفته نمی شود.
مرادی با اشاره به اهداف وحدت بین شیعه و سنی و برهم زدن آرامش مردم ایران و افغانستان گفت: فیلم و محتوا.
وی خاطرنشان کرد: جریانات برانداز برون مرزی و تازه واردان آنها در داخل کشور از مشکلاتی که امنیت کشور را تهدید می کند لذت می برند و در اخبار دمیده می شوند و از تحریف ها و سازوکارهای خود استفاده می کنند و آب گل آلود می گیرند. این وظیفه مردم اینجاست که با حفظ وحدت و انسجام نقشه های آنها را خنثی کنند و نیروهای امنیتی نیز موظفند با تلاش بیشتر از چنین اقداماتی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید