اقدام اخیر عربستان سعودی، مقامات سعودی را برجسته می کند / نیاز به اتحاد مسلمانان برای مقابله با اقدامات غیر انسانی


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815816

مولوی یونس چاهانی با اشاره به اقدامات اخیر عربستان و جنایت اعدام 81 مظلوم گفت: اقدامات علنی و ترور، چهره حکومت سعودی را بیش از پیش نشان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی با محکوم کردن عملیات اخیر عربستان سعودی و جنایت اعدام 81 مظلوم که اکثراً برادران مسلمان شیعه هستند، گفت:

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کالا گنجه گفت: عاملان این جنایت ضمن ادعای حمایت از حقوق بشر، علیه فعالان آزادی خواه و حق طلب در سراسر جهان محکوم شده اند و این اقدامات شرم آور گواه دیگری خواهد بود. تبلیغات غیر واقعی و دروغین آنها.

وی گفت: شاهد سکوت مجامع جهانی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری در مقابل این اقدام و سایر جنایات و ظلم های گسترده علیه ملت های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان و… هستیم. عراق و غیره.»

مولوی چاهانی ادامه داد: علیرغم همه این جنایات که با هدایت، حمایت و زمینه سازی استکبار و توطئه گران برای تضعیف کشورهای اسلامی در منطقه و همچنین با شناسایی مکرر و شناسایی صریح برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا به عنوان کشورهای تروریست و مرتجع منطقه: گروه های تروریستی و افراطی مانند داعش در منطقه بوده و هستند، سکوت نهادهای بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر، مبنای تجاوزات، تجاوزات و جنایت های روزافزون است. از جمله کشتار عمومی در عربستان سعودی و این موضوع باید به شدت محکوم شود.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کالا گنجه در پایان گفت: برای مقابله با این اقدامات غیرانسانی باید وحدت مسلمانان و جهان اسلام مورد استقبال قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید