جبهه مقاومت نظم نوین جهانی علیه جبهه استکبار را برقرار خواهد کرد


ساعت: 09:54
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921501

دستیار فرمانده کل قوا گفت: رهبر انقلاب در طول سی سال گذشته جبهه مقاومت را از مدیترانه شرقی تا آسیای میانه گسترش داده و تقویت کرده اند و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نظم نوین جهانی را در برابر استکبار ایجاد خواهد کرد. جلو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر یحیی صفوی دستیار فرمانده کل قوا طی سخنانی در مدرسه سلیمانی و کنفرانس نظم نوین جهانی گفت: آمریکایی ها در دهه های اخیر اشتباهات بزرگی مرتکب شده اند و شکست های بزرگی را متحمل شده اند و یکی از بزرگترین اشتباهات تروریست ها این است. رئیس جمهور آمریکا و ارتش تروریستش شهادت است، این تسلیم سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها تصور می کردند با شهادت این بزرگواران جبهه مقاومت فرو می ریزد اما دیدیم که این جبهه اکنون به پیروزی های بزرگ تری دست یافته است.

رئیس مؤسسه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: همانطور که آمریکایی ها با حمله به عراق و افغانستان و صرف بیش از هشت هزار میلیارد دلار اشتباه کردند، در نهایت مجبور به فرار از افغانستان و کاهش نیروهای خود در عراق و … شدند. مدیترانه شرقی .

وی با بیان اینکه آمریکایی ها معنای شهادت را نمی دانند و به قدرت ملت ها و مقاومت پی نمی برند، تاکید کرد: آنچه در آینده شاهد خواهیم بود با گذشته متفاوت است زیرا نظم جدیدی در منطقه در حال شکل گیری است و جهان.

صفوی تصریح کرد: شاهد دو جبهه نظامی در مقابل هم هستیم که یکی جبهه استکبار به رهبری آمریکا و دیگری جبهه مقاومت به رهبری ایران است. راهبرد جبهه استکبار اعمال قدرت از طریق نیروی نظامی و جنگ ترکیبی و رسانه ای است و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب با استفاده از قدرت نرم و ایستادگی در مقابل، راهبرد نفوذ فرهنگی دارد. جبهه استکبار

جانشین فرمانده کل قوا تاکید کرد: رهبر انقلاب در طول سی سال گذشته جبهه مقاومت را از مدیترانه شرقی تا آسیای میانه گسترش داده و تقویت کرده اند و سردارانی مانند شهید سلیمانی از رهبر انقلاب پیروی کرده و این را گسترش و گسترش داده اند. در میدان نبرد نیز حضور داشته و دیپلماسی درخشیده است. ما مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نظم نوین جهانی با جبهه استکبار روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید