هدف از قیام های دشمن، جلوگیری از الگوبرداری ملت ها از نظام اسلامی است/ نقش ایران در ایجاد نظم نوین جهانی


ساعت: 10:13
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919899

استاد دانشگاه حجت الاسلام «سید محمد حسین صفوی» با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد فتنه در دهه های اخیر گفت: در فتنه 88 هدف دشمن یکپارچگی نظام سیاسی مقتدر جمهوری اسلامی بود. برای بله برای کاهش اثر الگوی نظام برای ملت ها. تخریب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام «سید محمد حسین صفوی» استاد دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گیلان در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به ماهیت فتنه ۸۸ و مقایسه آن با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در فتنه 88 هدف دشمن تمامیت بود نظام سیاسی مقتدر جمهوری اسلامی از بین بردن نفوذ نظام برای ملت ها بود.

وی به آگاهی دشمن از پیشرفت روزافزون ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این کشور با وجود همه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه، در عرصه های مختلف علمی با دستان خالی در حال رشد و توسعه است و در بسیاری از موارد صاحبان نام را در دنیا ربوده است. نقش اول را دارند و ذلت خود و عزت و قدرت ایران را در عرصه های مختلف مشاهده می کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: زیبایی این تحولات درون زا بودن و عدم وابستگی آنهاست، مانند سرآمدی ایران در عرصه های مختلف و حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان و محرومان جهان، همانطور که در جنگ نیابتی شاهد بودیم. ایران در برابر این ملت ها متحد است.

صفوی با بیان اینکه در پس همه این حوادث و اغتشاشات یک جریانی وجود دارد، ادامه داد: محور اصلی این جریان ها مخالفت با نظام اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی مانند عصای حضرت موسی(ع) همه جادوهای دشمنان و جریان حاکم را باطل می کند. جهان و نوبت آنها را از بین می برد همانطور که رهبر انقلاب فرمودند; ما نظم نوین جهانی را تعریف خواهیم کرد، نه شما.

وی با اشاره به تعهدات دولت در قبال مردم گفت: اجرای عدالت و برخورد با عاملان این اغتشاشات در کشور انتظار تک تک شهروندان عادی نظام است، کسانی که به دنبال گسترش بداخلاقی و تنبلی و یا تضعیف نظام هستند. زیرساخت ها و کنار گذاشتن اقدامات برخی مسئولان از جمله بحث اقتصاد مقاومتی علیرغم تاکیدات مکرر رهبر انقلاب در 8 سال گذشته و وابستگی اقتصاد کشور به برجام باعث از بین رفتن اعتبارات نظام و ملی شدند. اعتمادی که لطمات زیادی به کشور وارد کرد، به طوری که برخی از اتفاقات رخ داده در کشور مربوط به کم کاری برخی مسئولان در دوره های گذشته و تلاش عمدی برای ایجاد التهاب در یک سیستم از طریق اخلال بود. به عبارت دیگر جریان لجبازی و تخریب عمدی زیرساخت های دینی جامعه و عادی سازی جامعه کار می کند. و

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم به عنوان بزرگترین رهبر جامعه در دفاع از نظام وظیفه خود را به درستی انجام داده اند، اظهار داشت: در سایه این نظام باید احکام الهی و عدل اجرا شود، همچنان که رسالت انبیا که خدای ما از طریق امام و انقلاب این فرصت را داده است، باید از آن به درستی استفاده کرد.

صفوی بر اجرای عدالت و برخورد قاطع با عوامل این حوادث تاکید کرد و گفت: به فرموده امام علی (ع) حاکمان و مسئولان باید در سبک زندگی خود با مردم برابری داشته باشند تا مردم، متفاوت باشند. از فقر، احساس تبعیض نکنیم که این یک مشکل است، این خیلی بدتر از فقر و اعتماد است، زیرا سرمایه اولیه جامعه کاهش می یابد.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم گفت: این دولت با اخلاص تمام کار می کند اما با توجه به عمق خسارات سال های اخیر این کاستی ها جبران نمی شود بنابراین باید به عنایت مقام معظم رهبری امیدوار بود. از انقلاب .

این استاد دانشگاه با بیان اینکه حمایت مردم مؤمن به رهبری حضرت آقا دلیل مقاومت بالای این نظام است که از فروپاشی آن جلوگیری می کند، گفت: نشسته نیست، لذا باید با احتیاط عمل کرد و اقدام کرد. در مورد مرهمی بر زخم های ملت در عرصه های مختلف تا دشمن دوباره مثل مگس بر روی آن زخم ها نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید