رسانه های متخاصم برای تحریک و تحریک شورشیان به انواع دروغ متوسل می شوند


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910080

یاری گفت: رسانه های متخاصم به ویژه رسانه های وابسته به عربستان در حوادث اخیر بیش از گذشته لجاجت و دشمنی خود را نشان داده و برای تحریک و تحریک شورشیان به انواع اکاذیب متوسل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد یاری کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب در خصوص دروغ پردازی های رسانه های بین المللی عربستان گفت: این رسانه متخاصم برای انجام ماموریت های مخرب خود از عربستان پول می گیرد و تحت کنترل انگلیسی هاست.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی های انجام شده مشخص شد که در هر صد ثانیه یک دروغ از سوی رسانه های معاند گفته می شود، افزود: بیشتر اخبار این رسانه ها کذب است و این رسانه ها حقیقت و دروغ را در هم می آمیزند و تصور می کنند که دروغ بزرگتر است. ، هر چه دروغ بزرگتر باشد، باور آن برای مخاطب آسان تر است.

یاری با اشاره به فایل صوتی خبرنگار بی بی سی گفت: آنها به دنبال تجزیه ایران و پیشبرد اهداف عربستان در ایران هستند و با این رویکرد می خواهند تصویری غیرواقعی از جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران ارائه دهند. .

این کارشناس سیاسی گفت: این رسانه سعودی بیش از گذشته لجاجت و دشمنی خود را نشان داده و برای تحریک و تحریک شورشیان به هر دروغی متوسل می شود.

وی افزود: اندیشه پلید این رسانه به رخ مردم کشیده شده است و مهمترین وظیفه انقلابیون رسوایی رسانه های دشمن و اهداف شوم آن در انجام اهداف خصمانه عربستان است.

یاری خاطرنشان کرد: این رسانه در این مدت اشتباهات بزرگی کرد و با پول ارباب خود به دنبال تجزیه ایران بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید