رسوایی جدید رسانه های متخاصم و برانداز در ساری+تصاویر


ساعت: 23:13
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911234

رسانه ها و براندازان معند در تلاش برای گرم نگه داشتن کوره شورش ها، عکس قدیمی اوایل اکتبر در ساری را در حالی که امشب در میدان شهر سوری تجمع داشتیم، منتشر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، رسانه های بیگانه و جنبش های اپوزیسیون تلاش و ذهن خود را معطوف رویدادهای اخیر کرده اند تا حتی با کمترین تعداد و جمعیت، تنور شورش را گرم نگه دارند.

رسانه‌های مخالف در رویدادهای اخیر با زیر پا گذاشتن اصول اولیه و حرفه‌ای رسانه‌ها، بر اساس مبالغ هنگفتی که دریافت می‌کنند، روی اخبار جعلی علیه جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.

در همین راستا می توان شکست پروژه اعتصاب بازار 24 نوامبر را که امروز رخ داد، تعریف کرد. مشاهدات خبرنگاران سطح شهر نشان می دهد که مردم با تحرکات شورشیان موافق نیستند.


10f54224 f56f 4317 9d78 1b422658269c خبر خاکستری

اما کار به جایی رسید که امشب رسانه ها و براندازان معند برای روشن نگه داشتن کوره شورش عکسی قدیمی از اوایل اکتبر در ساری منتشر کردند و مدعی شدند که میدان شهر ساری بسیار شلوغ شده است.

بدون شک عکس خیلی وقت پیش تغییر کرده بود و ما امشب هیچ تجمعی در میدان شهر ساری نداشتیم.


گزارش خبرنگاران ما نیز تایید می کند که مردم مازندران در آن شب با یاغیان همراهی نکردند و بازاریان طبق روال عادی به تجارت خود ادامه دادند و بار دیگر یاغیان با هوشیاری و هوشیاری بازاریان نتوانستند به منافع و اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید