جمهوری اسلامی به رسانه های متخاصم پاسخ سخت افزاری و نرم افزاری خواهد داد


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912641

رئیس سابق حوزه فقه در هیئت حمزه سیدالشهداء (علیه السلام):

حجت‌الاسلام عابدی گفت: این روزها شاهد شلیک موشک‌های سپاه با اقتدار به محل تروریست‌های کومله هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک پاسخ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به رسانه‌های متخاصم و جیره‌خورهای سعودی بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام عابدی شب گذشته در جمع طلاب بسیجی حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه اظهار داشت: بسیج بدنه امت اسلامی است چرا که این نهاد مقدس یک تشکیلات نیست بلکه یک تفکر است لذا این ملت را در تشیع می بینیم. به عنوان شهدای امنیت و شایسته پایه گذاری. ظهور حضرت بقیة الله سرعت الله است.

وی تصریح کرد: در دهه 60 در کردستان وقتی دانش آموزان یا پاسداران اسیر می شدند، آنها را از دیگران جدا می کردند و حتی با لبه تیز یک موزاییک شکسته یا یک جعبه روغن نباتی، سر پاسداران، دانش آموزان و بسیجیان، بنابراین قبلاً این وضعیت را پشت سر گذاشته اند. ما دیدیم، اما دهه 80 و 90 این جنایات را ندیدند و درک نکردند.

عابدی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور ارتباط ویژه ای با موفقیت های دولت فعلی دارد، گفت: دشمن با درک اینکه دولت در حال خدمت است و پیشرفت های چشمگیری داشته است قصد دارد مانع رشد و پیشرفت کشور شود اما مردم خود را از شورشیان جدا کرده اند، به طوری که آنها در حال انتقام گرفتن از محافظان امنیتی برای عدم اسکورت مردم هستند.

عابدی تصریح کرد: انگلیسی ها که قانون اساسی ندارند و سلطنتی هستند و سعودی ها که حق رای و انتخاب شدن ندارند، از رفراندوم ملت ایران صحبت می کنند هر چند که ملت ایران هر دو سال یک بار همه پرسی می کنند. و حضور میلیونی آنان در تشییع شهدای امنیت گواه این امر است.» این بیانیه است.

وی افزود: خشم منافقین از بچه های دهه 90 و 80 بیشتر شد زیرا تحلیل آنها این بود که بعد از دو سال تعطیلی به دلیل کرونا، حدود هشت میلیون دانش آموز به مدرسه نمی آیند و فضای آموزشی را به اعتراض تبدیل نمی کنند.

عابدی بیان کرد: دشمن بن بست تحریم ایران را درک کرد به همین دلیل با اغتشاش و اغتشاش به دنبال ناامن سازی فضای داخلی ایران بود و سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در دنیای مجازی و واقعی داشت اما دیروز در اصفهان همه جمعیت را دیدند و فهمیدند. ، که آنها افراد واقعی در زمین هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی منطق جبهه مقاومت را نه تنها از سوی جمهوری اسلامی، بلکه با قرار دادن 100 هزار موشک حزب الله لبنان در مرز با این رژیم غاصب درک کرد.


اخبار و اخبار رسانه ای معاند باعث ناامیدی مردم ایران می شود

خجت الاسلام صاحبکرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این گردهمایی اظهار داشت: در جامعه غربی گفته می شد اگر حکومت بر مبانی دینی باشد پیشرفتی حاصل نمی شود و این بر اساس خاطره ای از حکومت کلیسا که بر اساس آن می‌گفت علم وجود ندارد، شما حق ندارید آن را ایجاد کنید، بنابراین منجر به تضاد علم و دین شد و از سوی دیگر عقلانیت را متوقف کرد.

وی افزود: در ابتدا این جریان کلیسا را ​​از بین بردند و دست به تولید حکومت غیردینی زدند، بنابراین اعلام کردند جامعه را نمی توان با دین اداره کرد، هرچند با دین فردی مردم مشکلی نداشتند، اما می گفتند این است. حکومت و جامعه با دین ممکن نیست.حکومت می کند

این نویسنده قرآنی گفت: امام راحل با رد این فرضیه اعلام کردند که حکومت دینی با پیشرفت ارتباط دارد و این امر پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد و جوانان مؤمن، انقلابی و متعهد که در خندق متخصص بودند، خندق را فتح کردند. اوج علم و موشک‌های تولید شده غرب از این پیشرفت‌ها، پایه‌های علمی، سلول‌های بنیادی، صنایع هسته‌ای و دریایی و محصولات مختلف مبهوت شد.

وی ادامه داد: با ظهور این نظریه، نظریه رقیب به تدریج حذف شد، به طوری که تمدن غرب مانند یک موزه زوال خود را احساس کرد و نتوانست بهبود یابد و به بن بست رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بر این اساس دین مبنی بر حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار دادند و آن را رسانه ای کردند اما نظریه آنها همچنان باطل است و باز هم به ضعف های اجرایی در کشور عامل رسانه ای دادند. .

صاحب کورانی بیان می کند: امروز رسانه های ضد انقلاب روایت هایی با محوریت القای شرمساری و ناامیدی را در دستور کار خود دارند و به آن یک عامل افراطی رسانه ای می دهند و این امر شبانه روز و هفته ها تکرار می شود.

وی افزود: بر اساس این اتفاقات، رهبری وظیفه عاجل و ملموس جهاد را برای تبیین این ترفند دشمن برای همه اقشار مختلف مردم اعلام کردند، بنابراین جهاد بهایی دارد و تهدید، رعب، تحریم و محرومیت در این مسیر وجود دارد. ولى اين تبيين جهاد واجب شرعى و بر همگان واجب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید