تحریک مردم با تحریف و به تصویر کشیدن اکاذیب/ وقتی رسانه های مخالف کشته می شوند!


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903339

بازار شایعات این روزها در کشور و به خصوص استان کردستان بسیار داغ است، از عکس های دستکاری شده از ورود تجهیزات سنگین نظامی به سنندج تا فرود هواپیماهای نظامی در فرودگاه از جمله مواردی است که رسانه های غربی به آن پرداختند. توسل آنها به همه می رسد، اما باید دانست که قتل، دروغ و تغییر مکان شهدا و جلادان، ابزار همیشگی دشمن است…

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، این روزها بازار داغ شایعات و اخبار جعلی داغ است، از زمانی که سنندج در یک شب سه بار سقوط کرد تا این روزها که با هشتگ #سانه (سنندج) سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت دارند. و ترس از صید کوسه برای خود، خبر واقعی به حاشیه رفته بازار داغ شایعات و اخبار جعلی این روزها داغ است، از زمانی که سنندج در یک شب سه بار سقوط کرد تا این روزها که سعی می کنند از آن استفاده کنند. هشتگ صانع # (سنندج) به دلیل بلاتکلیفی و ایجاد فضای رعب و وحشت برای صید کوسه، اخبار واقعی در حاشیه قرار گرفته است.


34a63bad 8c48 45a1 9f5e ce1464e14cee خبر خاکستری

روزی در شبکه‌های اجتماعی خود آگهی فوت یکی از شهروندان سکزی را به عنوان قربانی اغتشاش منتشر می‌کنند و بعد با دیدن عنوان «حادثه دلخراش» در همان آگهی، بدون هیچ عذرخواهی از مردم، پست خود را پاک می‌کنند.


از سوی دیگر رسانه های ضدایرانی در پخش اغتشاشات از آنجایی که مردم دیگر به آنها اعتماد ندارند و به کلی به درخواست های آنها بی توجهی می کنند، از تصاویر روزهای ابتدایی اغتشاشات استفاده می کنند و آن را به درخواست ها و دعوت های خود از مردم نسبت می دهند.


e2bbe0a1 baf7 49fb 83aa 0cdde65232bd خبر خاکستری

یاوه گویی های ضد انقلاب حتی به جایی رسیده است که صحبت از کشتار نیروهایی است که مدت هاست از استان کردستان به سایر نقاط کشور منتقل شده اند.

سرهنگ رسول برزویی بیش از 3 ماه است که از استان کردستان خارج شده و در یکی دیگر از استان های کشور مشغول به خدمت است.

سپس عکس های دستکاری شده ورود تجهیزات سنگین نظامی به سنندج را به قول خودشان برای سرکوب مردم نشان می دهد! وارد کردستان شد. همچنین مکان این تانک های خیالی، منطقه پخش، جالب است! این مکان به جز نیروهای پلیس که سال هاست در آنجا مستقر هستند نیرویی به خود ندیده و در مواقع بحران طبیعی است که تعداد آنها کمی افزایش یابد.

عده ای که به این حجم از دروغ قانع نشدند از فرود هواپیماهای نظامی در فرودگاه سنندج خبر دادند. همه این افراد خوراک خود را از کانال های متخاصم دریافت می کنند و دانسته یا ندانسته آن را بازنشر یا تبلیغ می کنند.


de843841 3118 46f2 a74d d60be81ff303 خبر خاکستری

استاندار کردستان درباره شایعه آمدن تانک یا هواپیماهای نظامی و مهمات به کردستان گفت: چنین شایعاتی صحت ندارد! حتی می گویند یک هواپیما در فرودگاه فرود آمده و مهمات آورده است! اینها همه توهمات مسخره ای است که واقعیت ندارد.

اسماعیل زارعیکوشا افزود: فضایی که در رسانه های مجازی از سنندج به تصویر کشیده می شود به قدری غیرواقعی است که مثل تفاوت شب و روز است.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمرکز بر استان کردستان و با به راه انداختن طوفان رسانه ای و طرح های گسترده لجن زنی و کشتار در تلاش هستند تا این استان را خطرناک جلوه دهند و این در حالی است که با همت و اراده قوی به نیروهای خادمان انقلاب بحمدالله در چند سال اخیر آرامش در استان برقرار است و عده کمی هستند که به امنیت مردم روی آورده اند و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد. .

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بر خون بیش از 200 هزار شهید بنا شده است و تعداد این شهدا در استان کردستان بیش از 23 هزار نفر است و خاک این استان باید به خون این شهدا آغشته شود. شهدای عزیز

حجت الاسلام حسینی به دشمنان و معاندان نظام هشدار داد: تساهل و تسامح نظام اسلامی حدی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر دشمنان و معاندین زودتر دست از این خشونت بردارند. تا حد امکان به شدت تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.


3c82af3b 2868 4ab5 aa3c b6f120266de0 خبر خاکستری

قتل، دروغ و جایگزینی شهدا و جلادان، ابزار همیشگی دشمن است و در اغتشاشات اخیر تنها چیزی که بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد، نداشتن سواد رسانه ای و آگاهی برای تشخیص حق و باطل در موارد مهم است. لحظه ها متفاوت باش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید