انتشار اکاذیب توسط رسانه های مخالف برای ایجاد التهاب در حالی که مهسا امینی منبع جدید مخالفان شد.


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897839

نتایج حاکی از آن است که مهسا امینی به دلیل دیابت و مشکلات تیروئید دچار سکته مغزی شده و تلاش پزشکان برای بازگرداندن وی بی نتیجه بوده و برخورد پلیس با وی بی نتیجه بوده اما مخالفان با ترفندهای رسانه ای سعی در تحریف واقعیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، اربعین امسال سرشار از حلاوت و حلاوت بود که صحنه های زیبایی از خدمت به مردم و ارادت به اهل بیت را به نمایش گذاشت و بار دیگر بر خلاف تبلیغات آنان، اتحاد و همدلی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

کسانی که شکوه اربعین را از نزدیک دیده اند به عظمت آن پی برده اند و این کنگره بزرگ را عامل توسعه و وحدت بین همگان می دانند و آرزو دارند که همیشه در این کنگره باشند حتی اگر پیر و ضعیف باشند اما اربعین تاثیر عمیقی دارد. روی روان آنها

از سوی دیگر، اربعین سد محکمی بر سر راه دشمنان اسلام است تا نتوانند به اهداف شوم خود برسند و نقشه های شوم خود را اجرا کنند و بدین ترتیب ارتش متوهمین در داخل با آنان همکاری می کند.

در این ایام که باید شیرینی حماسه اربعین را با جان و دل احساس کنیم، مخالفان منبع جدیدی به نام مهسا امینی ساخته اند که شکوه اربعین را به حاشیه می کشاند و لشکر حامیان آشوب و میزبانان فریب خورده به میدان بیایند

نتایج نشان می دهد مهسا امینی به دلیل دیابت و مشکلات تیروئید دچار سکته مغزی شده و تلاش پزشکان برای بازگرداندن وی بی نتیجه بوده و برخورد پلیس با وی بی نتیجه مانده است، اما مخالفان با ترفندهای رسانه ای سعی در تحریف واقعیت دارند. نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.


تلاش ضدانقلاب برای به حاشیه راندن اربعین

حجت الاسلام ‘عمران احمدی’ مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: اربعین 1401 شکوه خاصی داشت که همواره مورد خشم دشمنان است و سعی می کنند آن را به حاشیه برانند.

وی افزود: موضوع مهسا امینی در اربعین فرصتی نیست و اقدامی ساختگی برای شروع بحث هایی است که همیشه می خواستند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که توسط رسانه ها گمراه نشویم و هر خبری را باور نکنیم تا در دام ضد انقلاب نیفتیم.


مهسا امینی استاد جدید معندان

احمد محمدی مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، گفت: حادثه تلخ و ناگوار درگذشت دختر سننجی بسیار غم انگیز و تاسف بار است، اما دردناکتر از آن موضوع این حادثه از زبان های مختلف است. جریان های سیاسی برای تخریب چهره کشور و پلیس.

وی افزود: هرچند بار روانی این اتفاق تلخ بسیار سنگین است، اما باید واقعیت را پذیرفت و از انتشار شایعات کذب و هدفمند جلوگیری کرد.

محمدی همچنین گفت: پس از این حادثه همه دشمنان داخلی و خارجی از زنان حمایت کرده و با انتشار اخبار جعلی و غیرمستند سعی در ایجاد فضای متشنج و ناآرام دارند و هدف آنها ایجاد نظم و امنیت در کشور است.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که از برخورد نادرست ارشاد که هدفشان برقراری نظم، آرامش و سلامت اخلاقی در جامعه است آگاه هستند، پس از مرگ یک جوان قصه می گویند و فریاد «وای بر کشور» می گویند. و پست ها و توئیت های ضدانقلابی بگذارند مرزبانان جوانی که علیه جنایتکاران و قاچاقچیان شهادت می دهند کجا هستند؟

محمدی تصریح کرد: آیا جوانانی که برای حفظ امنیت و سلامت کشور به اشکال مختلف و در عرصه های مختلف شکنجه می شوند، فرزندان کشور نیستند؟ چرا هیچکس در صحنه برای حمایت از آنها و تسلیت به خانواده هایشان پست یا توییت نمی کند؟

وی همچنین گفت: درگذشت یک هموطن جوان اتفاق دردناکی است و همه ما به شدت متأثر و متاثر شدیم. اما آیا این درست است که توسط دشمنان خارجی مانند مریم رجوی و رضا پهلوی و کلاهبرداران محلی با محوریت برخی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و هنری به بیراهه کشیده شویم و این حادثه ناگوار تلاش یک نیروی محترم انتظامی را خدشه دار کند؟ سوال بپرسم؟

کارشناس مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات مستند، شواهد و فیلم های ضبط شده موجود، هیچ گونه تخلف، حمله و ضرب و شتم ماموران پلیس نسبت به فرد مورد اشاره صورت نگرفته و برخلاف ادعای به اصطلاح داخلی و خارجی. روشنفکران، هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ ناهنجاری مشاهده نشد. همین شواهد و اسناد به وضوح کذب بودن اخبار منتشر شده در فضای مجازی و تصادفی بودن ماجرا را نشان می دهد. به گفته دیکر، بررسی دقیق‌تر این حادثه نشان می‌دهد که مرحوم مهسا امینی سابقه بیماری قلبی داشته است که ممکن است بسیاری از چراغ‌های خاموش این حادثه را روشن کند.


0694ad24 cd38 4854 b4ed 12ab39c510e1 خبر خاکستری


ارتش سلبریتی ها و ترور دو تاکتیک دائمی ضد انقلاب

«سجاد رستمی زاد» خبرنگار و مدرس سواد رسانه ای در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دشمن همواره سعی می کند از عملیات روانی برای پیشبرد نقشه های خود استفاده کند.

وی افزود: برخی در داخل به طرح های ضد انقلاب در خارج از کشور متصل هستند و سلبریتی ها نمونه ای از کسانی هستند که همواره با مفاهیم ضد انقلاب و ضد ارزشی همراه بوده اند.

رستمی زاد همچنین گفت: حجاب، زن و مواردی از این قبیل نمونه هایی است که همواره دشمنان برای انجام عملیات روانی از آن استفاده می کنند تا مفاهیم غربی را جایگزین مفاهیم اسلامی کنند.

این مدرس سواد رسانه ای تصریح کرد: سواد رسانه ای باید در جامعه گسترش یابد تا شاهد باشیم که دشمنان نمی توانند از هیچ ترفندی برای انجام عملیات روانی استفاده کنند.


مجلس در حال بررسی حادثه مهسا امینی است

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: فراکسیون زنان و خانواده در مجلس بررسی می کند. ابعاد حادثه مهسا امینی با نهاد مربوطه.

وی افزود: قطعا عواملی که افکار عمومی را جریحه دار می کند، برای نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه ایجاد می کند و زحمات نیروی انتظامی را تحت الشعاع قرار می دهد، باید پاسخگو باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این حادثه به دقت پیگیری می شود و هر نهاد و هر فردی که مرتکب سهل انگاری شده است باید پاسخگو باشد و مجلس نیز این موضوع را به دقت پیگیری خواهد کرد. نظم عمومی و نقض امنیت از این طریق نیز باید پیگرد قانونی داشته باشد.

فلاحی گفت: دشمنان به طرق مختلف در صدد ایجاد ناامنی در کشور هستند و عده ای در داخل کشور با آنها همکاری می کنند و قطعا باید تحت تعقیب قرار گیرند، همچنین مردم عزیز ایران فریب توطئه های دشمنان را نخورند. دشمنان به خصوص در فضای مجازی نخورید


پیرو حکومت حادثه مهسا امینی

وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، «احمد وحیدی» گفت: رئیس جمهور در گفتگویی خواستار پیگیری پرونده مهسا امینی و بررسی جوانب آن شد.

وی افزود: حادثه مهسا امینی حادثه ناگواری است که دولت به دنبال آن است و مسئولین آن محاکمه خواهند شد.

وزیر کشور تصریح کرد: عناصر ضد انقلاب از این طریق تلاش می کنند تا به اهداف و دسیسه های خود جامه عمل بپوشانند و باید مراقب فریبکاری های آنها باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید