اکاذیب شبکه های ضدانقلاب در پرونده مرگ مهسا امینی


ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898172

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت:

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دشمنان همیشه منتظر کوچکترین حادثه ایران اسلامی هستند تا آن را بزرگ کنند، همچنان که نشر اکاذیب از سوی شبکه های ضد انقلاب در مورد خانم امینی مشهود بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به انتشار شایعاتی از سوی شبکه های ضدانقلاب و ضدانقلاب مبنی بر مرگ مهسا امینی و نسبت دادن آنها خطاب به ماموران نیروی انتظامی گفت: دشمنان همیشه منتظر هستند تا کوچکترین حادثه در ایران اسلامی رخ دهد تا آن را بزرگ کنند.

وی با تاکید بر اینکه نشر اکاذیب از سوی شبکه های ضد انقلاب در پرونده خانم امینی مشهود بود، خاطرنشان کرد: اگرچه فوت مهسا امینی چشمگیر بود، اما کمیسیون حقوقی و قضایی پرونده را تا انتها پیگیری می کند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس افزود: این کمیته ابعاد حادثه را پیگیری می کند و دستگاه قضایی را به عاملان و مقصران احتمالی معرفی می کنیم.

نوروزی با اعلام تشکیل کمیسیون برای احراز حقایق درگذشت مهسا امینی یادآور شد: خانم امینی با حضور در محل جلسه توجیهی به طور ناگهانی روی زمین افتاد، دستگاه قضایی باید چگونگی این اتفاق را بررسی کند.

وی تصریح کرد: نماینده پزشکی قانونی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و ضابطان امنیتی در کمیسیون حقیقت یاب حضور خواهند داشت و نتیجه فوت مهسا امینی را به اطلاع مردم می رسانیم.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید