مرگ مهسا امینی، اتفاق تلخی که به دار آویخته شدن ضدانقلاب شد/ از دروغ های داخلی تا استفاده از اسم رمز آشوب!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ درگذشت مهسا امینی به عنوان یک ماجرای غم انگیز در روزهای اخیر در صدر اخبار رسانه های رسمی و فضای مجازی قرار داشت که پلیس بلافاصله پس از این حادثه دلخراش اعلام کرد، اما گفته شد مرحوم مهسا امینی در 22 شهریور به همراه تعدادی از مردماینعلت نامناسب بودن پوشش توسط ماموران امنیت اخلاقی جهت اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس راهور شد که ناگهان در بین سایر مراجعه کنندگان حاضر در سالن جلسه بیهوش شد و بلافاصله برای مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. کمک پلیس و اورژانس، اما در نهایت پزشکان موفق شدند و او را زنده نکردند.

پس از این حادثه رسانه های ضد انقلاب و ضد انقلاب و برخی منابع داخلی مدعی شدند که مرحوم امینی بر اثر شکنجه دچار ایست قلبی شده است و انتشار فیلم ضبط شده این حادثه نشان می دهد که واقعیت برعکس آن چیزی است که ضد انقلاب و ضد انقلاب مدعی شد..


d56ca9c9 640c 4608 ac0d b42296e603c0 خبر خاکستری

با وجود توضیحات پلیس، ماهواره ها و شبکه های اجتماعی ضد انقلاب و برخی چهره های سیاسی داخل و سلبریتی ها و برخی فعالان فضای مجازی همسو با این شبکه ها شروع به پخش شایعات مختلف کردند، واکنش هایی که بیشتر دلسوزانه است تا دلسوزانه. نوعی درهم تنیدگی و فرصت طلبی برای حجم علیه نظام.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از انتشار خبر بیماری و مرگ این دختر جوان، دستورات فوری رئیس جمهور، وزیر کشور، دادستان تهران و مراجع ذیربط برای بررسی و روشن شدن موضوع صادر شد. و طبیعتاً قصد کتمان یا کتمان حقیقت از مقامات کشور وجود داشته است. وجود نداشت.

حتی رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی ضمن ابراز همدردی با آن خانواده ضمن تاکید بر برخورد دقیق با این حادثه گفت: مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه های مسئول درخواست خواهم کرد تا ابعاد مشخص شده است.

رسانه‌های ضدانقلاب که انگار به فکر مردم نبودند، سعی کردند تاریخ را وارونه جلوه دهند، حتی اگر دروغ‌هایشان آنقدر تند و تیز باشد که باعث خنده شود.


66aa7465 fb49 403e b269 45fc5396bfd3 خبر خاکستری


(مراحل تبدیل “مرگ” به “قتل” در شبکه بین المللی عربستان)

همچنین پس از درگذشت مهسا امینی عده ای در فضای مجازی فیلمی با عنوان خداحافظی پرستاران با مهسا امینی منتشر کردند اما مشخص شد این فیلم با عنوان وداع با پرستاران با ارتباط پیکر مرحوم مهسا امینی با بیمارستان امام خمینی (ره) منتشر شده است. در ارومیه و ساعتی قبل از اهدای عضو، بیمار دچار مرگ مغزی شده و ارتباطی با مهسا امینی ندارد، اما انتشار این فیلم آنقدر ناشیانه بود که موسی علی نژاد نیز در واکنش به پست اینستاگرامی علی کریمی، صحت آن را تکذیب کرد.


6ad8d3c7 b67a 47f9 9c4e a2bfc222bcac خبر خاکستری

اما فارغ از ادعای ضدانقلاب که تجربه نشان می‌دهد معمولاً با دروغ‌گویی و سناریوسازی همراه است، عده‌ای سعی می‌کنند با استفاده از این حادثه غم‌انگیز، هرگونه رویارویی بدپوششی را ناموجه جلوه دهند.

فضای مجازی، رسانه‌های معاند و خودی‌های ناآگاه آن‌قدر با شیرین کاری‌های رسانه‌ای خود امنیت اجتماعی را مورد هدف قرار داده‌اند که از آمادگی غیرمنتظره آنها برای پوشش رسانه‌ای و لحظه به لحظه خبر تا زمان فوت مهسا امینی متعجب می‌شوید و به ذهنتان خطور می‌کند. که شاید همه اینها نقشه های چینی دشمن بود. همانطور که قبل از انتشار تصاویر دوربین های مداربسته، نیروی انتظامی برای ضرب و شتم مهسا در داخل کلانتری هوچی های زیادی منتشر کرده بود.


c1a6f626 eae0 489e 8229 a4a136423c8e خبر خاکستری


(دروغ های مکرر روزنامه اصلاح طلب شرق)

رسانه های داخلی که همواره به دنبال اصلاحات نمادین بودند، اصل حجاب را در این مورد زیر سوال بردند و «گشت ارشاد» را به عنوان نگرش منفی نسبت به جامعه کاشتند، غافل از اینکه نباید از خشم مردم استفاده سیاسی کرد.

مثلاً آیا می توان امروز اشک و ناله گروهی را که در کشتن «میترا استاد» از شهردار حزبش تحت عنوان حمایت و دفاع از حقوق زنان و دختران دفاع کردند، پذیرفت؟


4711a5c8 aba9 4ad0 ab60 23b77df7c1fb خبر خاکستری


(استانداردهای دوگانه ارگان رسمی کشور سازنده)


با دروغگوها کار نمی کنی؟

این ماجرا و جنجال دروغگویان بار دیگر این سوال مهم را مطرح می کند که آیا دستگاه قضایی قصد برخورد با کسانی را دارد که بدون سند و با اهداف مغرضانه یا خودنمایی، آرامش جامعه را هدف قرار می دهند و مثلاً؟ سیستم را به شکنجه یک دختر جوان متهم کنید.

بسیاری از این دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی در فضای مجازی کشور بی سابقه است که در هیچ کجای دنیا بی سابقه است، آیا نباید فکری به حال این وضعیت کرد؟

اما این حادثه تلخ دارای عناصری بود که جریان های ضدانقلاب و تجزیه طلب را وسوسه کرد تا سناریوهای شوم خود را ابداع و اجرا کنند و با انتشار اخبار غیرواقعی سعی در هدف قرار دادن احساسات جریحه دار مردم و دستیابی به رادیکالیزه شدن فضای داخلی و ایجاد بی نظمی داشتند..

اگرچه در برخی تجمعات مردم به صورت مسالمت آمیز خواستار پیگیری مرگ مهسا امینی شدند، اما با تربیت افراد با شعارهای سیاسی و رکیک توهین به مقدسات و نظام و با آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد هرج و مرج، سعی در تخریب صحنه اعتراضات عمومی داشتند..


51dc9030 c834 42af a8ad 3f240766402b خبر خاکستری

اما جریان ضد انقلاب و تجزیه طلب با اعتراف آشکار به اینکه مهسا امینی از این پس اسم رمز عملیات است، با خوشحالی درگذشت وی را اعلام کرد: «این فرصت را نباید از دست داد، ما خود را ذینفع و همکار این پروژه می دانیم. ما نباید به اعتراضات عمومی بسنده کنیم.


c6928b77 abeb 4215 ae0d b1f328a73d34 خبر خاکستری

بدیهی است در چنین شرایطی کشورهای غربی و امپراطوری های رسانه ای آنها نیز باید در داخل کشور «آشوب» ایجاد کنند تا بتوانند آن را به عنوان شاخص اثربخشی تحریم ها وارد مذاکرات کرده و سپس از آن به عنوان ابزار چانه زنی استفاده کنند. برای ادامه جنگ از نظر اقتصادی علیه مردم ایران استفاده کنند. آشوب در واقع ابزاری است که جریانات ضدانقلاب برای تیره کردن مسیر مذاکرات و تحریم از آن استفاده می کنند..

شبکه های ضد انقلاب مانند بی بی سی و اینترنشنال در برنامه های خود ماجرای مهسا امینی را موضوعی مناسب برای تحریم ایران دانستند. این نشان می دهد که آنها عمدتاً از رویارویی با مردم ایران صحبت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید