اقدامات اصلاح طلبان در خصوص مرگ مهسا امینی تبانی داخلی با ضدانقلاب خارجی محسوب می شود/نیاز به محاکمه مسئولان رسانه های اصلاح طلب به دلیل دروغ پردازی


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898444

حمیدرضا ترگی گفت: برای جلوگیری از اغتشاش، خواستار محاکمه اصحاب رسانه ای هستیم که این گونه اکاذیب را در مورد مرگ مهسا امینی به مردم القا کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با بیان اینکه در خصوص دروغ پردازی اصلاح طلبان مبنی بر مرگ مهسا امینی واقعیت این حادثه در حال روشن شدن است و تاکنون بسیاری از اخبار، توئیت ها و مطالب منتشر شده در مطبوعات ثابت شده است، گفت: روزنامه های مربوط به اصلاح طلبان دروغ است.

وی افزود: رسانه های اصلاح طلب حتی از فیلم ها و اخبار جعلی مرتبط با موضوعات دیگر برای تحریک افکار عمومی استفاده کرده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در پی اقدامات رسانه های اصلاح طلب در قبال درگذشت مهسا امینی، قوه قضاییه باید برای جلوگیری از ترویج این نوع روش ها اقدام قانونی و جدی انجام دهد.

ترقی تصریح می کند: اقدامات اصلاح طلبان در این زمینه هماهنگی داخلی با ضدانقلاب خارجی تلقی می شود و نقش بسزایی در تشویش اذهان عمومی داشته و بر این اساس باید نگران صاحبان این مطبوعات و افراد باشیم. که با مواضع سیاسی خود درصدد نشر این گونه اکاذیب هستند، افکار عمومی جامعه است، باید اقدامات جدی و قانونی انجام شود.

وی افزود: برای جلوگیری از اغتشاش، خواهان محاکمه اصحاب رسانه ای هستیم که در مورد مرگ مهسا امینی اینگونه اکاذیب را به مردم القا کرده اند و همچنین خواهان محاکمه افرادی هستیم که در توئیت ها و رسانه های خود مردم را علیه شما تحریک و تشویق به آشوب می کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید