وقتی اصلاح طلبان مخالف مبارزه با فساد هستند/ آیا رسانه های اصلاح طلب جذب ماجرای کرسنت شدند؟

ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786281

مبارزه امروز رسانه های اصلاح طلب برای ممانعت از جریانات با عاملان کرسنت ثابت می کند که مبارزه با مفاسد اقتصادی دیگر در اولویت این رسانه ها نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این روزها که پرونده کرسنت وارد مرحله جدیدی شده است، پیگرد و محاکمه عاملان این معاهده مملو از خسارات است، رسانه های اصلاح طلب پارو می زنند تا این روند را کند کنند و بر روی روند خائنان به ثروت ملت سنگ اندازی کنند.

به نظر می رسد در حالی که نمایندگان پارلمان اروپا به طور جدی خواستار رسیدگی به پرونده کرسنت هستند و قوه قضائیه نیز در پی درخواست عمومی این موضوع را جدی می گیرد، رسانه های غرب گرا تمایلی به افشای ابعاد مختلف این پرونده ندارند.

آفتاب یزد در تازه ترین شماره خود در گزارشی با عنوان «ترک کرسنت، مردم خفه شده در هوای آلوده» تلاش کرد وانمود کند که رسیدگی به پرونده فساد یک میلیارد دلاری کرسنت در اولویت کشور نیست و همیشه همینطور است. به بهانه اینکه با فساد مبارزه نمی کند او را به مجلس و قوه قضاییه بسپارید.

77579156 13de 4d06 9a90 100628b25a94 خبر خاکستری

یعنی از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم، موضوع بررسی عهدنامه کرسنت بارها در محافل مختلف رسانه ای و سیاسی و حتی در جلسه علنی مجلس و از سوی نمایندگان ملت مطرح شده است. قسمت اول این قرارداد پرسود صادر شده، مجلس به طور جدی وارد مقوله درخواست رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده شده است.

اما در این بین رسانه‌های اصلاح‌طلب دست به کار شدند و با اشاره به چند سناریو در یک زمان، سعی در منحرف کردن مسیر رسیدگی به این پرونده کردند.

هجمه رسانه‌ای اخیر به برخی طرح‌های مختلف مجلس از جمله این اقدامات انحرافی است و رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز تلاش می‌کنند آلودگی هوا و بحران آب را برای رسیدگی به موضوع فساد کلان اقتصادی در کرسنت در اولویت کاری کشور قرار دهند.

البته برخی شنیده ها حاکی از آن است که در زمان شکل گیری پیمان کرسنت و حتی پس از آن، برخی از رسانه های اصلاح طلب که در آن زمان فعال بودند جذب این معاهده شدند تا این که این مفاسد آشکار شد و پس از آن لازم بود مانعی برای هر گونه شفاف سازی در آن ایجاد شود. این رابطه

البته پارو زدن امروز رسانه های اصلاح طلب تاییدی بر این ادعاست که با ورود به نمایندگی رسانه ها در این زمینه می توان ریشه های آن را مشخص کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید