ارتباط برخی عناصر داخلی با سازمان های جاسوسی خارجی در دروغ های رسانه ای چیست؟ لزوم برخورد با زنجیره ضد امنیتی


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808574

به نظر می‌رسد عدم رعایت برنامه‌های عملیات روانی جریان‌های خاص مطابق با سازمان‌های اطلاعاتی خارجی، در عمل باعث ایجاد یک شبکه اپوزیسیون داخلی همسو با رسانه‌های اطلاعاتی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فایل صوتی قدیمی که قبلا منتشر شده و در اینترنت موجود است، از گفت و گوی فرمانده سابق سپاه درباره دعوی قضایی که خود سپاه به راه انداخته و پیگرد قانونی دارد و محتویات پرونده نشان از صداقت و جدیت در مبارزه با آن دارد. فساد، مسیری از رسانه‌های مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای انتقام از مجموعه اصلی شناسایی و افشای مفاسد اقتصادی و امنیتی در کشور، یعنی سپاه.

برخی عناصر داخلی ضدامنیتی که عمداً با تغییر محتوای فایل صوتی بدون ذکر آن به دنبال تضعیف امنیت ملی و قدرت منطقه‌ای ایران هستند، در اقدامی هماهنگ، فضای ضدانقلابی دوم را در کشور برای تکمیل زنجیره عملیات ایجاد می‌کنند. با نشر اکاذیب به روانشناسی دشمن پایان دهید!

عناصری که با ارسال فایل صوتی جواد ظریف به شبکه های سعودی دقیقاً همین نقش را در تاریخ داشتند اما هیچ اقدامی در قبال عاملان آن صورت نگرفت! موضوعی که حسام آشنا مشاور حسن روحانی نسبت به آن مشکوک تلقی می شد و حتی در آن روزها از کار برکنار و مظلوم واقع می شد، مانند توئیت آیاتی از قرآن و انتشار تصاویری از خود، مستاصل از پناه بردن به اماکن مقدس و …. .

به نظر می رسد عدم مشارکت در این گونه همکاری ها و برنامه ریزی برای عملیات روانی افرادی چون آشنا، عبدی، تاج زاده، ابطحی و… که بر اساس دروغ و واقعیت است، در واقع یک شبکه اپوزیسیون داخلی و کاملا منطبق با رسانه ها باشد. ایجاد شده، مربوط به خدمات جاسوسی.

همچنین عدم رسیدگی قضایی، حقوقی و امنیتی برای اثبات جرم این عناصر با همکاری خارج از کشور در عمل موجب صحت این اکاذیب شده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید