دو خواهر سروی قربانی امپراتوری دروغ رسانه های معاند/مردم منتظر برخورد قاطع قوه قضاییه با دروغگویان هستند


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906999

چند روز پیش رسانه های حقوق بشر ایران مدعی شدند که دو خواهر جوان ساروی چند روزی است که مفقود شده اند و احتمالاً توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند، اما ماجرای واقعی چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، در ادامه طرح ریشه کنی اغتشاشات اخیر در مازندران، رسانه های ضد انقلاب دروغ جدیدی را برای زنده نگه داشتن اغتشاشات در استان آغاز کردند. پس از رسانه ای شدن شایعه کذب قتل مائده جوانفر پرستار رامسری جان باخته در تصادف جاده ای در استان گیلان، این بار طرح ترور ضد انقلاب به شهرستان ساری رسید.

چند روز پیش رسانه های حقوق بشری ایران اعلام کردند که دو خواهر جوان ساروی چند روزی است که مفقود شده اند و احتمالا توسط نیروهای امنیتی ربوده شده اند.

این دروغ شاخدار زمانی جالب شد که پس از چند روز این رسانه مدعی شد که این دو خواهر توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.

اما حقیقت در این داستان جالب است. این دو خواهر در 17 مرداد 1400 در سانحه جاده ای جان باختند و مراسم سالگرد آنها در مرداد ماه سال جاری برگزار شد که باعث سوء استفاده شبکه های ضد انقلاب از مرگ این دو خواهر شد.

تلاش این رسانه ها ایجاد موج جدیدی از پروژه های ترور در روستاها است تا به بهانه این موضوع، کوره شورش در روستا همچنان بسوزد و احتمالاً بستر ترور افراد دیگر فراهم شود. .

ماموران امنیتی و قضایی استان باید در اسرع وقت پاسخگوی مخلان نظم و امنیت عمومی و دروغ پردازان رسانه ای باشند تا زمینه سوء استفاده این افراد از بین برود و امنیت روانی مردم از بین برود. عموم. بیشتر آسیب نبیند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید