در سال گذشته رسانه های معاند بیش از ۲۱ هزار دروغ منتشر کردند

طی سال گذشته؛

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در سال گذشته تنها 4 رسانه خارجی 21 هزار دروغ و شبهه منتشر کردند که موجی از ناامیدی را در کشور ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

مرتضی کرموزیان در مراسم افتتاحیه اولین رویداد رسانه ای جام امید در خوزستان با بیان اینکه ایده برگزاری جام رسانه امید با موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه انجام شد، گفت: خوزستان ششمین استان کشور است که جام رسانه ها در آن برگزار می شود و این جام تا بهمن ماه در تمامی استان های کشور برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اغتشاشات شهریور سال گذشته را تروریسم رسانه ای خواند و افزود: هیچ اصول اخلاقی رسانه ای وجود ندارد که در اغتشاشات سال گذشته علیه ایران نقض نشده باشد.

وی جهاد شفاف سازی را وظیفه همه اقشار جامعه به ویژه رسانه ها می داند و می افزاید: در سال گذشته 21 هزار دروغ و شبهه تنها توسط چهار رسانه خارجی منتشر شد که موجی از ناامیدی را در کشور ایجاد کرد.

کارآموزان امید بخشی به مردم را یکی از موضوعات اصلی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانستند و گفتند: آگاهی از اقدامات انجام شده لازمه قصه گویی صحیح است و سازمان لیگ رسانه امید تلاش می کند تا پیشرفت کشور را به مردم معرفی کند. رسانه.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد پیام ناامیدکننده در فضای مجازی توسط اصحاب رسانه داخلی کشور ایجاد و منتشر شد که نیازمند کار رسانه ای منسجم برای شکستن این فضا بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: ذائقه مخاطب ایرانی به سمت تهدید معطوف است و این امر باعث شده است که پیشرفت کشور یا دیده نشود و یا به دلیل اشتباهات درک با تأخیر منعکس شود.

وی ادامه داد: گروه بحران مستقر در خارج از کشور بر برجسته سازی و تحقیر کشور تمرکز دارد در حالی که رسانه های داخل کشور روایت پیشرفت و دستاوردهای کشور در بخش های مختلف را نادیده می گیرند.

کرموزیان خوزستان را استان نمونه رسانه ای کشور می داند و بیان می کند: بیش از 100 هزار اصحاب رسانه در خوزستان فعال هستند و کسب بالاترین عنوان بسیج رسانه خوزستان در جشنواره مالک اشتر نشان از جایگاه رسانه ای این استان دارد.



آیا این خبر مفید بود؟