با اظهارنظر رسانه معاند درباره فساد 92 هزار میلیارد تومانی موافق نیستیم.


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1895058

مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع کارکنان این شرکت (2):

فولاد مبارکه، رییس اجراییه با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان و رسیدگی به این موضوع توسط مراجع قضایی، گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم که با ادعای فساد 92 هزار میلیارد تومانی مخالفیم، مخالف اختلاس و این گونه تفاسیر در این مقدار و ارقام و این سوال را نمی پذیریم. صحبت از نحوه انتشار این گزارش است و فکر می کنیم باید عوامل این کار را درک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در جمع کارکنان این شرکت گفت: این روزها شاهد جنگ روایتی در موضوعات مختلف بودیم که باعث هجمه رسانه ای جدی علیه فولاد مبارکه و علیه نظام شده است. هجمه ای که منجر به مطرح شدن داستان هایی مانند اختلاس 92 هزار میلیارد تومانی و مسائلی از این دست شد و یکی از معتبرترین شرکت های کشور با عباراتی مانند اختلاس و فساد زیر سوال رفت.

وی با بیان اینکه حمله سایبری ضربه ای به این شرکت بود اما در کمتر از 36 ساعت توانستیم تمام سیستم های down را بازیابی و به حالت عادی برگردانیم، ادامه داد: حمله رسانه ای اخیر برای ما بسیار شدیدتر و مخرب تر بود. از حمله سایبری

وی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده در یک هفته اخیر بیش از 30 هزار توییت در توییتر، حدود 15 هزار خبر و مطلب در تلگرام و 15 هزار خبر و مطلب در اینستاگرام درباره فولاد مبارکه منتشر شده است. و این آمار حجم انبوه بمباران رسانه ای و توجه به موضوع انتشار گزارش های پژوهشی و تحقیقی را نشان می دهد.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: تحلیل این آمار نشان می دهد که روزانه نزدیک به 10 هزار خبر و مقاله منتشر می شد یعنی در هر ساعت حدود 400 مطلب در مورد فولاد مبارکه منتشر می شد.روزنامه های داخلی و خارجی، تلویزیون و رادیو.

وی ادامه داد: ضمن تاکید بر برخورد با متخلفان و تاکید بر اینکه این موضوع باید توسط مراجع قضایی برخورد شود، به صراحت اعلام می کنیم که با ادعای فساد 92 هزار میلیارد تومانی، اختلاس و تعابیر مشابه در این جلد مخالفیم. و ارقام ما موافق نیستیم و این موضوع را قبول نداریم. ما از نحوه انتشار این گزارش صحبت می کنیم و فکر می کنیم عوامل این کار را باید درک کرد.

وی با بیان اینکه ارقام اصلی ارائه شده در این گزارش مربوط به مواردی است که فولاد مبارکه نه اتهامی دارد و نه در آن دخیل است و این دیگر ساختارها و دستگاه های اجرایی هستند که باید پاسخگو باشند، گفت: به نحوی که در آن جنگی صورت گرفته است. این رسانه، بسیاری از این اعداد و ارقام قابل جمع‌آوری نیست و اشاره به فساد در تمامی مواردی که در رسانه‌های معاند برجسته شده، صحیح نبوده، اما قطعاً تخلفات شخصی و ابهامات ساختاری وجود داشته و گزارش تحقیق نیز موید این موضوع است.

دیدگاهتان را بنویسید