رسانه معاند اخبار جعلی حبس و مرگ دانش آموزان را منتشر کرد


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903699

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق پیگیری های ما هیچ دانش آموزی در اغتشاشات اخیر دستگیر نشده است، گفت: رسانه های دشمن در حال انتشار اخبار جعلی مبنی بر زندانی شدن و مرگ دانش آموزان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق پیگیری های ما هیچ دانش آموزی در اغتشاشات اخیر بازداشت نشدند، اظهار داشت: رسانه های دشمن اخبار جعلی مبنی بر زندانی شدن و کشته شدن دانش آموزان را منتشر می کنند. به عنوان مثال داستان کانون اصلاح و تربیت درباره نوجوانانی است که قبل از اغتشاشات اخیر به دلیل جنایت در آن محل تحت پوشش برنامه های آموزشی و تربیتی قرار می گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال انتقام است، افزود: مدرسه سنگر انقلاب اسلامی و جریان های انقلابی است و نقش مدرسه در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: معلمان و دانش آموزان در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس حماسه های بسیاری آفریدند و وزارت آموزش و پرورش مزین به نام 40 هزار دانش آموز و معلم شهید شده است که باعث می شود دشمن همواره به دنبال انتقام از نهاد مدرسه باشد. “

ستاری فرد با بیان اینکه ریشه این نفرت و خشم به ابتدای نهضت امام (ره) از سال 42 تا ایام الله 22 آبان 57 و 22 آبان 58 برمی گردد، افزود: در 22 آبان سال 57 در حساس ترین دوران انقلاب شاهدیم که جریانات و جنبش های دانشجویی مروج و حامی جنبش های مردمی و دانشجویی هستند که در مقابل استبداد وارد میدان عدالت خواهی شدند و خون خود را تقدیم انقلاب کردند و این روز دانشجو. در سال 58 فراموش نمی کنند، تسخیر لانه جاسوسی توسط جنبش های دانشجویی که انقلاب دوم امام (ره) بود، تأسیس شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ملت ما کودتای 28 مرداد 1391 با حمایت انگلیس و آمریکا را فراموش نخواهند کرد، گفت: ملت ایران هیچگاه بمباران موشکی بعثی ها را نمی پذیرد. رژيم با ​​حمايت و پشتيباني منافقين و كشورهاي غربي از مدارس راهنمايي بروجرد، كرمانشاه و بهبهان «نيمكتهاي سوخته» دبيرستانهاي زينبيه و ثارالله و ديگر شهرها را فراموش نكرده و هرگز فراموش نخواهد كرد.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که معلمان تاریخ معاصر خیانت، خباثت و جنایت نظام سلطه و دشمنان علیه ملت ایران را به خوبی به دانش آموزان منتقل کرده اند و فراموش نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید