برخورد قاطع قوه قضاییه با طراحان فیلمنامه جعلی «کاترین شکم من»/ طرح ساماندهی فضای مجازی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد جاری، کارشناس سیاسی در گفت و گو با دیار آفتاب درباره جنجال رسانه های اصلاح طلب در پرونده کاترین شاکدام، گفت: طراحی فیلمنامه این دعوای رسانه ای از جریانات اصلاح طلب و انحرافی بود. این جریان و رسانه های آن به دنبال رسوب گذاری علیه سرمایه های نظام به ویژه سپاه و دیگر نهادهای انقلابی هستند.

وی افزود: جریان انحرافی به رهبری احمدی نژاد و جریان اصلاح طلب می بینند که جریان انقلاب گره از مشکلات باز می کند و چالش های پیش روی کشور را اصولی و دقیق حل می کند و همین امر باعث نابودی این جریان شده است. “انجام دادن. زیرا در صورت تداوم اقدامات جریان انقلابی، اصلاح طلبان و جریان انحرافی برای همیشه صحنه سیاسی ایران را ترک خواهند کرد و مردم هرگز به آنها اقبال نخواهند داد.

جاری ادامه داد: از این رو برای به چالش کشیدن جریان انقلابی و از بین بردن مشروعیت آن، گهگاه پرونده های نادرستی ایجاد می کنند تا مشروعیت آنها را برای انتخابات بعدی از بین ببرند و به حاشیه برانند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: چندی پیش حدود 4 هزار استاد دانشگاه به قوه قضائیه نامه نوشتند که با توجه به بروز چنین مشکلاتی، ساماندهی فضای مجازی بیش از پیش ضروری است.

جاری افزود: در هیچ کجای دنیا هیچ فردی بر اساس اهداف سیاسی خود اتهامی به دروغ به جریان یا فردی نسبت نمی دهد و خیلی راحت می توان کنار نشست و با کسی کاری نداشت. یعنی هیچ کجای دنیا فضای مجازی آنقدر دیوانه نیست که بخواهد مبنای اتهام و دروغ و تحریف قرار گیرد. این اتهامات در درازمدت اعتماد عمومی را تضعیف کرده و بدبینی را برای همه نهادها در میان مردم افزایش خواهد داد. این یک خطر جدی برای کشور است.

وی تاکید کرد: این دعوای رسانه ای باید منجر به اجرای هر چه سریعتر طرح فضای مجازی شود. از سوی دیگر، اگر عوامل این الگوی تحریف در نظر گرفته نشود، طبیعتاً باید منتظر موارد بیشتری از این دست باشیم. بنابراین قوه قضائیه فرصت طلایی دارد و باید قاطعانه وارد شود و با افرادی که این تحریف و اتهام را منتشر کرده اند برخورد جدی و ظالمانه کند. این رویکرد باعث می شود فضای تکرار این گونه اقدامات به میزان قابل توجهی بسته شود و هیچکس جرات نداشته باشد از این فضای غیرقانونی استفاده کند و هر چه می خواهد بگوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید