شناسایی عوامل انبر قاچاق چوب در لنده / برخورد قاطع با نشر اکاذیب در فضای مجازی


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1842997

دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان لند اعلام کرد؛

قاضی اکبر پرندور از شناسایی عاملان فیلم قاچاق چوب و نشر اکاذیب در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاضی اکبر پرندور در گفت و گو با صبح زاگرس، با اشاره به پخش کلیپ گسترده فضای مجازی مبنی بر قاچاق الوار زاگرسی از سوی برخی شهروندان، اظهار داشت: انتقاد ناظران از جمله قوه قضائیه دستور رسیدگی صادر شده است.

دادستانی و انقلاب شهرستان لند گفت: دادستانی شهرستان لند با توجه به موارد مطرح شده با قاطعیت ورود به موضوع از اداره منابع طبیعی شهرستان لند مربوطه درخواست رسیدگی و توضیح داد که این اداره اعلام کرده است که بر اساس مجوز صادره به شماره برای ارائه توضیحات موجود است.

وی تاکید کرد: در این توضیحات عنوان شده که وزن مذکور اولا چوب گردو است نه بلوط، ثانیا دارای جواز حمل و نقل است، ثالثاً می خواهد شکایت کند و موضوع را ادامه دهد و با افرادی که فیلم جعلی را منتشر کرده اند برخورد می کند. نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی و مسئولین در نهایت افراد مذکور شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده در مراجع قضایی و دستور قضایی لازم جهت انتشار فیلم مذکور صادر شد.

قاضی پرندور گفت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا روشن شدن موضوع از انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری کنند چرا که این مصداق عینی نشر اکاذیب بوده و جرم محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید