نیاز به محاکمه مقامات از سایت ها و کانال های نشر اکاذیب


ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898926

سردار نقدی با بیان اینکه قوه قضائیه و مجریه قول رسیدگی به پرونده حادثه مهسا امینی را داده اند، گفت: کانال داران و صاحبان سایت هایی که دروغ و شبهه پراکنی می کنند و خود را با آل سعود همسو می کنند باید به خاطر هتک حیثیتی که انجام داده اند پاسخگو باشند. در برابر نیروی انتظامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز فرماندهی الکترونیک سپاه برگزار شد و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه طی سخنانی گفت: حمله دشمن ادامه دارد. صیانت مقدس در تمام این سال ها ادامه داشته است و خداوند همواره به وعده خود مبنی بر پایداری و پایداری نصرت مومنان عمل کرده است، همان گونه که در حراست مقدس چنین شد.

وی افزود: تمام دنیا برای تجهیز رژیم بعث وارد عمل شدند و هر سلاحی که از دست می رفت بلافاصله با بهترین سلاح های روز جایگزین شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه دشمن ما با 300 فروند هواپیمای جنگی متعارف وارد جنگ شد و با 610 فروند هواپیمای پیشرفته خارج شد، گفت: دشمن با 3500 دستگاه تانک و با وجود از دست دادن 7360 دستگاه تانک در پایان جنگ با بیش از 5500 دستگاه تانک مدرن وارد جنگ شد. جنگ را به پایان رساندند اما با وجود همه این قابلیت ها شکست خوردند.

سردار نقدی افزود: امروز تهاجم در عرصه جنگ رسانه ای و عملیات روانی ادامه دارد و این روزها می بینید که چگونه امپراتوری رسانه ای دشمن از مرگ تصادفی یک زن استفاده می کند که می تواند هر انسانی را بهانه ای برای رسانه ها و رسانه های خود قرار دهد. ریختن اشک تمساح

وی تصریح کرد: آل سعود که خشن ترین رژیم منطقه است با خونسردی عدنان خاشقجی گزارشگر مخالف خود را با اره برقی در سفارت خود در ترکیه تکه تکه کرد و این مشکل برای همه دنیا آشکار شد و از سوی دیگر دست، نوجوان چهارده ساله با شمشیر اعدام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: رژیمی که صدها هزار یمنی را سلاخی و بی خانمان کرد و اتوبوس قاریان جوان یمنی را منفجر کرد و همه جوانان و کودکان را به قتل رساند، چشم بر این جنایت جمعی نمی بندد و اکنون سوگوار مرگ تصادفی یک ایرانی است. وی که غمگین و در غم زانو زده است و رسانه هایش شب و روزی در این غم ندارند، اعلام کرد: رژیم آمریکا صدها هزار عراقی را کشته است، شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب را شرمسار می‌کند. مردم کشته یا معلول شده اند و فیلم این جنایات توسط معترضان از ارتش خودشان منتشر شده است.

سردار نقدی ادامه داد: همه دنیا این را دیدند اما در مقابل این همه جنایات فجیع «ای» نگفتند. اکنون آمریکا با مرگ تصادفی زنی که با بمباران بیمارستانی در قندوز افغانستان صدها بیمار، پزشک، زنان در حال زایمان و نوزادان تازه متولد شده را کشته است، همدردی می‌کند. برای مرگ تصادفی یک مرد .

وی تاکید کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی که هر روز به کشتار کودکان مظلوم می پردازد، تنها در یک حمله به یتیم خانه قنا در جنوب لبنان 106 نفر را کشت و دو ماه پیش نیز با شلیک مستقیم گلوله یک خبرنگار را به شهادت رساند. اینها حقوق بشر شده اند و از غم مرگ یک بانوی ایرانی خواب و خوراکی ندارند و تمام نیروهای خود را به صحنه آورده اند تا آشوب به خیابان ها بیاورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه عده ای بی رحم فضای مجازی را به بستری برای توهین و تهمت به نیروی انتظامی تبدیل کرده اند، گفت: نیروی انتظامی که مظهر اقتدار ملی و مظهر امنیت کشور است، فداکاری و فداکاری می کند. روز امنیت و آسایش مردم و مردم شهدای این قدرت را در مرزها در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر دفن می کنند و بدنام و بدنام می شوند.

سردار نقدی ادامه داد: قوه قضائیه و قوه مجریه قول رسیدگی به پرونده حادثه مهسا امینی را داده اند، در صورت عدم تعقیب و مجازات متخلفان و اهانت کنندگان به نیروی انتظامی، امنیت کشور و مردم را به خطر انداخته اند. آنها را نخواهد بخشید

وی افزود: صاحبان کانال ها و صاحبان سایت هایی که به نشر اکاذیب و شبهه پرداخته اند و خود را با آل سعود همسو می کنند باید در دادگاه پاسخگوی هتک حرمت هایی باشند که به نیروی انتظامی کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این هرج و مرج ها حاصل فضای مجازی آزاد است که مسئولان مربوطه ترجیح داده اند مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن بسپارند و این در حالی است که مدیریت فضای مجازی تحت کنترل است. دشمنان این ملت می توانند با عملیات روانی هر حادثه ای را به ناامنی تبدیل کنند و امیدوارم مسئولان مربوطه از خواب غفلت بیدار شوند و به حاکمیت دشمن در فضای سایبری کشور پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید