عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی استان کرمانشاه دستگیر شد


ساعت: 09:19
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880992

شهرام کرمی از دستگیری فرد نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه خبر داد.

«شهرام کرمی» در این خصوص گفت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق مدعی شده است که رانندگان کامیون ایرانی در عراق مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده و صحت این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار گرفت و سربازان ناشناس اقدام به شناسایی، مشاهده و دستگیری فرد مورد نظر کردند و وی هم اکنون در بازداشت به سر می برد. بازجویی.E.

دادستان کرمانشاه به اعتراف این مرد مبنی بر کذب بودن ادعای وی اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالی این مرد با شبکه ها و رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارد.

به گفته این مقام قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد همچنان ادامه دارد و سه نفر دیگر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

وی در پایان با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار درخواست کردند که موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی مطرح شود و در همین ارتباط و با توجه به تبعات منفی این معضل در جامعه، قاطعانه اقدام کنند. با اهداکنندگان تقلبی که باعث نگرانی عمومی می شوند، مقابله کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید