یک بار دیگر ثابت شد ساختار سپاه ضد فساد است/ تلاش دشمن برای نشر اکاذیب در فضای مجازی برای انحراف افکار عمومی


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808861

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ساختار سپاه یک بار دیگر به اثبات رسیده است، گفت: بر اساس این ماهیت ضد فساد، هیچکس نمی تواند در این ساختار فساد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی آقازاده دفسری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار فایل صوتی که چند سال بعد در فضای مجازی بازنشر شد، گفت: نکته اینجاست که اسامی افراد است. در این فایل صوتی رسانه های ضدانقلاب منتشر شده است که همگی افراد مخلص و انقلابی در سپاه هستند پس نمی توان ارزش این افراد را در نزد مردم ایران دست کم گرفت.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش برای ضربه زدن به نظام و ارکان آن، تمام اقدامات ممکن از جمله نشر اکاذیب در فضای مجازی را برای رسیدن به اهداف خود از طریق تحریف انجام می دهد.



یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نکته مهمی که در فایل صوتی منتشر شد این است که فرماندهان سپاه خود مبارزان اصلی با فساد هستند. یعنی حتی اگر فسادی در ساختار سپاه باشد با آن مواجه می شود و این سازمان حق انحراف را نخواهد داشت.

آقازاده گفت: خصلت ساختاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضد فساد است و هیچکس نمی تواند در آن ساختار مفسد داشته باشد. زیرا این فرد در مدت کوتاهی به کمال می رسد و اجازه اقدام بعدی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب شاهد بوده ایم که دشمنان قصد تضعیف سپاه را داشتند، گفت: پس یکی از ارکان مهم مقاومت انقلاب اسلامی تاکنون همین تشکل مردمی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: طبیعی است که همواره شاهد اقدامات تخریبی دشمنان علیه سپاه هستیم و اگر این حملات به سپاه وجود نداشته باشد باید به وجود و ساختار سپاه شک کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید