دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال انحراف افکار عمومی است


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839315

رئیس حوزه ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:

حجت الاسلام آرمان گفت: یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین مقابله با شرکت های توزیع کننده شبکه های ماهواره ای و مجازی است که در مقاطع مختلف دائماً در صدد تحریف و تحریف افکار عمومی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام ابوالفضل آرمان مسئول حوزه ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه در همایش شکوه مطهر با حضور رهبران و مربیان عقیدتی سیاسی، مردم بصیر و آگاه را تشریح کرد. گفت: و شجاعت ایستادن در مقابل خود را درک می کند، یعنی انسان ابتدا باید خود را تقویت و بهبود بخشد تا در جامعه مؤثر واقع شود.

وی دومین ویژگی را شجاعت در گفتن حقایق عنوان می کند و می افزاید: شجاعت در گفتن حقیقت و حقیقت اگر چه مضر باشد، مصداق انسان فهیم و آگاه است، لذا برخی نمی دانند. شجاعت گفتن راست و دروغ گفتن را داشته باش.

وی ماهواره و شبکه های مجازی را یکی از مهمترین ابزارها عنوان کرد و گفت: در این فضای مجازی و شبکه ها و ماهواره ها دروغ رایج شده است و دشمن با عوامل خود تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن اکاذیب به کار می گیرد.

حجت الاسلام آرمان خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین مقابله با شرکت های توزیع کننده شبکه های ماهواره ای و مجازی است که در مقاطع مختلف دائماً در صدد تحریف و تحریف افکار عمومی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه گفت: سیستم بی اهمیت جلوه دهید.

وی افزود: سومین ویژگی انسان زیرک و آگاه، شجاعت و مقاومت در برابر دشمن است. در هشت سال دفاع مقدس مردمی از این مرز و بوم شجاعانه ایستادند و برخی خانواده ها تا چهار فرزند را فدای انقلاب و نظام کردند. موقعیت ها

آرمند افزود: امروز گاهی این سوال را مطرح می کنند که چرا ما روز جهانی قدس داریم یا شما فقط از فلسطین و قدس حمایت می کنید، گویا آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان در سراسر جهان است، اما امروز کسانی هستند. که اسلحه ندارند و فقط اسلحه دارند، سنگ است، با تمام دنیا روبرو شدند که در رأس هرم جمعیت ستمگر است و جمعیتی که با ظالم روبرو شدند در اقلیت هستند.

وی همچنین به موضوع کشور اشاره کرد و گفت: جراحی اقتصادی شهامت می خواهد که بسیاری از دولت ها نتوانستند انجام دهند، اگرچه هزینه آن بیشتر بود و باعث نارضایتی شد، اما امیدواریم این جراحی اقتصادی با موفقیت به شهد شیرین آن انجام شود. . بگذار مردم مزه کنند.

در پایان این همایش از مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید