بطالت منشأ فساد، انحراف و انحراف است/نیاز به برخورد جدی با سوء استفاده ها و خائنان


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903244

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: بطالت خود می تواند مایه فساد، انحراف و انحراف باشد، در اسلام بر کار و تلاش عملی، مدنی و فکری در خصوص اشتغال در دین مبین اسلام تاکید فراوانی شده است، لذا مردم مسئول موضوع اولویت بندی اشتغال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های امروز خود در شهرکرد اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز بحث اشتغال جوانان است.

وی افزود: اشتغال جوانان باید به هر شکل مناسب ایجاد شود، از فعالیت های کوچک و خانگی گرفته تا سایر حوزه های کارآفرینی، این اقدامات معیشت مردم را تامین می کند که موضوع بسیار مهمی است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: مردم ایران مردمی شریف، نجیب و بزرگوار هستند که در سال های اخیر در عرصه های مختلف انقلاب، جنگ و… سخاوتمندی خود را نشان داده اند.

فاطمی تصریح کرد: بیکاری خود می تواند مایه فساد، توهم و انحراف باشد. در دین مبین اسلام بر کار و تلاش عملی، مدنی و فکری در خصوص اشتغال در دین مبین اسلام تاکید فراوانی شده است، لذا مسؤولان موضوع اشتغال را در اولویت قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر برخورد با سوء استفاده ها و خائنان است که بسیار مهم است. ایران کشور ثروتمندی است که حتی خاک و منابع زیرزمینی آن نیز ارزشمند است، اما اگر نتوانیم دست کسانی را که از این منابع سوء استفاده می کنند کوتاه کنیم، همه این منابع به هدر می رود.

امام جماعت موقت شهرکرد افزود: دشمنان جمهوری اسلامی رقیبی در قدرت، سیاست و… هستند که از هر طریق برای نابودی ایران تلاش می کنند و برای این منظور دست به هر کاری می زنند، این دشمنان به دنبال ابزار و ابزار هستند، وجود دارد. تصوراتی که آنها نباید داشته باشند، ما در این زمینه اشتباه می کنیم.

فاطمی تصریح کرد: اگر از معنویت و اعتقادات فاصله بگیریم، شیطان در کمین است و آدمی را بر دین شمشیر می کشد و مقدسات را هتک حرمت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید