اقدامات تروریستی نشانه شکست و ضعف دشمنان است/ خائنان ملت باید به سزای اعمال خود برسند


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900488

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی گفت: اقدامات تروریستی نشانه ناکامی، عجز و ناتوانی دشمنان است و خائنان ملت باید به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز ضمن محکومیت حادثه تروریستی زاهدان گفت: این حادثه تروریستی در زاهدان را به کارکنان سپاه، نیروهای نظامی، فراجا، نیروی انتظامی و مردم سیستان بلوچستان که به شهادت رسیدند تسلیت عرض می کنیم. به شهادت رسیدند.» از خداوند متعال علو درجات را برای همه شهدا و جانبازان ایران اسلامی خواستاریم.

وی افزود: این اتفاقات در ایام سالگرد حراست یک پیام دارد و آن این است که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان به دنبال اغتشاش هستند و به امنیت و آرامش مردم آسیب می رسانند.

امام جماعت اسلام آباد غرب تصریح کرد: رزمندگان اسلام همانطور که در دوران دفاع مقدس با فداکاری از میهن اسلامی دفاع کردند، در انقلاب و در آینده نیز با فداکاری از انقلاب دفاع خواهند کرد و به دشمنان بفهمانند که ما به دام اسلام نمی افتیم. اصول و ارزش ها و این حوادث نقشه های شوم دشمنان را آشکار می کند و کسانی که در این حوادث فریب دشمن را می خورند باید بدانند که اینها نقشه سلب آرامش مردم است.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: این اقدامات تروریستی نشان از شکست، عجز و ناتوانی دشمنان است و به فضل الهی ملت ایران را بیدار کرده و مواضع فریبکارانه دشمنان را روشن خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات باعث آبروریزی دشمنانی شد که شعار حمایت از مردم سر دادند که حماقت و دستان پشت پرده دشمنان ملت ایران را آشکار کرد.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید بدون مماشات از نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی ما حمایت لازم را داشته باشد و دست آنها را برای برخورد با فتنه گران و سازمان دهندگان اغتشاشات در کشور برای پیگرد همه جانبه و دقیق عوامل اغتشاشات باز بگذارد. اتفاق خواهد افتاد.

سرانجام گفت: شورشیان و مدیران صحنه آنها; چه کسانی که اسلحه به دست می گیرند، چه کسانی که قلم می گیرند یا منبر می گیرند، همه به نوعی در خون این شهدا نقش دارند و خائنان به ملت باید به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید