امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است/ طراحان، عاملان داخلی و خارجی جنایت شیراز به سزای عمل خود خواهند رسید.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906364

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اغتشاشگران و فریب خوردگان که بی شک در جنایت این جنایت بزرگ شریک هستند، بدانند امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف کشور ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و حیات بخش ایران اسلامی است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تسلیت گفت. حادثه تروریستی در شیراز وی بیان کرد: یاغیان و فریب خوردگان که بی شک در این جنایت بزرگ شریک هستند، بدانند که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز عنایت صبور، مقتدر و حیاتی است. نیروهای مسلح اسلامی ایران.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای پیامبر، کسی که برای کافران و منافقان می جنگد و بر آنها ظلم می کند و جایگاهشان جهنم است.

ای پیامبر! با کفار و منافقان بجنگ و با آنها سختگیر باش! جای آنها جهنم است; و چه سرنوشت بدی دارند!

بار دیگر در فضای غبارآلود ناآرامی که توسط مثلث شوم عبری-عربی-غربی طراحی و فرماندهی شده بود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام در وقت نماز حضور یافتند. هدف گلوله های دشمنان کوردل و سوگند به دین و مذهب و استقلال ایران عزیز شکنجه و مجروح شدند.

ضمن عرض سلام و تسلیت به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ملت شریف ایران و شفای عاجل مجروحان این حادثه، به اطلاع طراحان و عاملان این جنایت شنیع می رساند. چه داخلی و چه خارجی به زودی در کمین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی خواهند بود و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

آشوبگران و فریب خوردگانی که بی شک در این جنایت بزرگ شریک هستند، بدانند که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران، خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و حیات بخش اسلام است. ایران.

دیدگاهتان را بنویسید