تیپ 71 مردمی سپاه روح الله در ماموریت های خود مقتدرانه عمل می کند/ حفاظت از مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است.


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914881

کریمی بیان کرد: امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است و امروز با اتحاد و انسجام رزمندگان آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه ناامنی وجود دارد و قطعا هرگونه تجاوز و ناامنی با قدرت و قاطعیت توجیه خواهد شد. واکنش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید از مناطق مرزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پایگاه های مرزی تیپ 71 مردمی سپاه روح الله در جریان اقدامات آنان در راستای تامین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمات رسانی به مردم.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات، زحمات و مدیریت فرمانده تیپ 71 مردمی پاسدار روح الله و اقدامات رزمندگان اسلام اعم از پاسدار، بسیجیان و سربازان عزیز گفت: باید تشکر کرد. رزمندگانی که دلسوز و مخلص در تامین امنیت هستند و افتخار خدمت به مردم را دارند و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان قابل قدردانی است.

سردار کریمی افزود: تیپ 71 مردمی سپاه روح الله با تلفیقی از ایمان، رهبری، علم و روحیه جهادی همواره در انجام ماموریت های خود با صداقت و اقتدار عمل کرده و امروز نیرویی مقتدر است که همواره در صحنه است تا ارائه دهد. امنیت و خدمت به مردم این نیروی قدرتمند دارای فرماندهان و جوانان مجرب در جبهه های جنگ است.

وی ادامه داد: حماسه های رزمندگان تیپ 71 ارتش مردمی روح الله در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه پاسداشت حرم اهل بیت(ع)، حفاظت از امنیت مرزهای کشور. کشوری مانند شمال غرب و غرب کشور، پاسداری از ارزش های اسلامی در عرصه های مختلف، خدمت رسانی به مردم استان و استان های مختلف در بحران هایی مانند سیل، زلزله و کرونا و سایر اقدامات امیدوارکننده مانند ورق طلا در تاریخ این تیپ همیشه به عنوان یک قهرمان می درخشد و امروز سربازان این تیپ در حال خدمت به مردم مرزهای غربی هستند و بنده خدمتگزار مردم استان مرکزی در سپاه و بسیج هستم و برای تک تک آنها ارزش قائلم. این عزیزان

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تاکید کرد: امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است و امروز با اتحاد و انسجام سربازان آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه ناامنی وجود دارد و هر گونه تجاوز و ناامنی قطعا با یک نیروی مسلح توجیه خواهد شد. پاسخی قوی و قاطع

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد ولایی، انقلابی و مردمی برآمده از متن انقلاب و دژ مستحکم ملت ایران و ملت‌های مسلمان است و در راستای حفظ امنیت کشور گام برمی‌دارد. خدمت به مردم و تصمیم گیری مشکلات کشور با قربانیان و شهادت طلبان است و در کنار نیروهای مسلح لحظه ای از ماموریت های خود غافل نخواهد شد و امروز سپاه برای مقابله با هر گونه تهدیدی آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید