پلیس با متخلفان هنجارها مقتدرانه عمل می کند


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816626

سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی با افراد متخلف با مهربانی و اقتدار برخورد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر سردار قاسم رضایی، وی امشب در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کشور در حال رشد است و گام دوم انقلاب را پشت سر می گذاریم. در گام اول همراه با همه نهادها و مردم شریف ایران فرزندان این سازمان همواره در کنار مردم بوده اند و مفتخریم که فرمانده نیروی انتظامی پشتیبان مستضعفان، حافظ ارزش هاست. انقلاب و با هنجار با مردم و دولت مهربانانه رفتار می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی از مرزها تا شهرستان ها و در هر شرایطی این افتخار را دارد که به عنوان یک نهاد انقلابی و ولایی فعالیت کند و همه برنامه های این سازمان را با منویات ولایت فقیه و فرمانده ما مجاهد و ولی فقیه است. فقیه الکترونیکی آیا در کشور به دستور وکیلی که نایب امام عصر(عج) است عمل می کنیم؟

جانشین فرمانده کل کل کشور گفت: لرستان یکی از استان های موفق امسال بود که به صورت منسجم و متمرکز عمل کرد یا موارد دیگری مانند سرقت بسیار موفق بود.

سردار رضایی گفت: سطح دیگری برای سال آینده تعیین شده است که باید این گزارش را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به ایام نوروز گفت: در طرح نوروزی تمرکز ما بر بحث قرارگاه فرهنگی اجتماعی بود که آن را بحث امنیت اخلاقی اعلام کردیم که همه باید در این عرصه و با روحیه انقلابی برای آن تلاش کنیم. هر جا که هنجارها ظاهر شود، مانند بدحجابی.» یا نقض هنجارهای فرهنگی محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید