اقدامات خلاف هنجارها خللی در اراده فرزندان این ملت ایجاد نمی کند/ ما برای حفظ امنیت مردم ایستاده ایم


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882535

منوچهر امان الهی گفت: ماموران امنیتی برای تامین و حفظ امنیت جان خود را فدا می کنند و برای ما که در نیروی انتظامی کار می کنیم مایه افتخار و عزت است. کسانی که قوانین را زیر پا می گذارند و قانون شکنی می کنند باید بدانند که با قانون شکنی آنها هیچ خللی در اراده بچه ها ایجاد نمی شود.» این ملت ایجاد نمی شود، اما انگیزه های حفظ امنیت روز به روز جدی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تدفین شهدای حافظ امنیت در این استان گفت: وقتی مردم عادی به فکر زندگی و زندگی روزمره خود هستند عده ای برای حفظ جان و سلامت خود به خطر می افتند.


وی افزود: ماموران امنیتی برای تامین و حفظ امنیت جان خود را فدا می کنند و این برای ما که در نیروی انتظامی کار می کنیم باعث افتخار و عزت است. کسانی که هنجارشکنی می کنند و قانون شکنی می کنند باید بدانند که با اقدامات هنجارشکنانه خود در اراده کودکان خللی ایجاد نمی شود.


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز قربان بایرام و روز ایثار، دو جوان پلیس برای امنیت و آسایش مردم فداکاری کردند.


امان الهی تاکید کرد: به عنوان سرباز ارتش و ولایت و خدمتگزار مردم همواره ایستاده ایم تا روز به روز بر اقتدار و عظمت مردم و ملت ایران بیافزاییم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید