25 نوامبر 1961 یا 25 نوامبر 1401 فرقی نمی کند. مردم اصفهان در دفاع از مردم ایستاده اند


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911648

مردم اصفهان در آرمان ها و حکومت داری خود را زیرک و استوار نشان داده اند و نسل های مختلف این خطه از ابتدای انقلاب تا کنون همگی قهرمان، انقلابی و حاکم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ اصفهان در طول تاریخ انقلاب همواره پشتوانه محکمی برای نظام بوده است و در موقعیت های مختلف از فداکاری و بصیرت مردم صحبت می شود و حضور در صحنه یکی از ویژگی های ممتاز مردم به شمار می رود. این استان مقدس

در یکی از نمونه های حماسه آفرینی مردم اصفهان، در چهارم آبان ماه سال 1361، 370 شهید از فرزندان این خطه در یک روز بر دستان مردم انقلابی این استان تشییع و در همان روز تشییع شد. استان اصفهان بیش از هر نقطه دیگری در کشور اعزام داشت. او در خط مقدم جبهه حق علیه باطل بود.

از سال 61 تا کنون کمتر شاهد جریان های انقلابی و بصیرتی و دشمنی هایی از این دست هستیم که اصفهانی ابتکار عمل را به دست نیاورد و لب هایشان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری همیشه بلند است.

دیشب در حالی که در و دیوار این شهر یادآور 4 آبان 1340 بود و مردم اصفهان در آن روز به رشادت های جوانان خود می بالیدند، شورشیان، گروه های تجزیه طلب تکفیری و برخی کشورهای غربی بار دیگر نقاب را از روی خود برداشتند. آنها ضربه می زنند و دو نفر سوار بر موتور سیکلت به سمت ماموران امنیتی که برای اطمینان از امنیت مردم ایستاده بودند تیراندازی کردند.

این فاجعه تروریستی منجر به شهادت دو نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد. بی شک ایجاد ناامنی و تضعیف نیروی انتظامی، ایجاد هرج و مرج و ناامنی و از بین بردن امنیت بخشی از اهداف فتنه گران از این اقدام است، اما در این میان کاهش روز غرور آفرین مردم اصفهان در 25 آبان از دیگر اهداف آنان است. اهداف

اما مردم اصفهان در آرمان ها و حکومت داری خود را زیرک و استوار نشان داده اند و نسل های مختلف این خطه از ابتدای انقلاب تا کنون همگی قهرمان، انقلابی و حاکم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید