فرقی نمی کند کدام بازیکن استقلالی شود؟

فرقی نمی کند کدام بازیکن استقلالی شود؟

ایمان عالمی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان و شرایط این تیم در هفته های پایانی لیگ گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

شرایط استقلال را برای دیدار مقابل رفسنجان کپر چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد. هم از نظر روانی و هم از نظر فنی. این تیم به دنبال رکوردی برای نباختن است و قطعا این تیم تلاش می کند تا از بهترین بازیکنان خود مقابل کپر رفسنجان استفاده کند. البته در دیدارهای گذشته مجیدی از جوانان تیم در تیم استفاده کرد که اتفاق خوبی بود اما همین مشکل باعث شد در دیدار مقابل آلومینیوم موقعیت های خطرناکی را به حریف بدهیم.

چقدر تیم مس رفسنج را می شناسید؟

تیم آقای ربیعی هم جوان است و هم با انگیزه. مخصوصا الان که مقابل تیم قهرمان ایران بازی می کنند قطعا انگیزه بیشتری دارند. عسل رفسنج قابلیت های تاکتیکی زیادی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

در چه قسمتی؟

بیشتر در فاز تهاجمی. این تیم دونده ها و هافبک هایی دارد که به مهاجمان تیم به خصوص در کانال مانش کمک می کنند. قطعا تقابل خط حمله اول لیگ برتر و آقای گل در این فصل با خط دفاعی خوب استقلال صحنه های جذابی را برای تماشاگران رقم خواهد زد.

فکر می کنی استقلال در این بازی برای برد یا نباخت تلاش می کند؟

قطعا مهمترین چیز برای استقلال این است که در حفظ رکورد خود کوتاهی نکند. در هر صورت استقلال قهرمان شد و نیازی به کسب سه امتیاز ندارد. البته خوب نیست اینقدر حساس باشی که نبازی.

گفتگوی وریا گفوری و مجیدی چطور؟

طبیعی بود که کاپیتان استقلال به عنوان سرپرست در مقابل میلیون ها هوادار در حمایت از هواداران این تیم و مردم کشور صحبت کند و البته برای سرمربی هم طبیعی بود. هم تیمی های استقلال و ورا از او حمایت کنند. البته حمایت مجیدی از وریا گفوری باعث ایجاد انسجام و همدلی بیشتر در بین اعضای تیم خواهد شد. هواداران استقلال هم از کاپیتان خود حمایت کردند.

در خبرها حاکی از بازگشت کاوه رضایی و محمد نادری به استقلال بود. میدونی؟

مهم نیست کی میاد اما مهمتر از همه این است که مدیریت باشگاه به سرعت منابع مالی خود را تامین می کند و کادر فنی که قطعا تا به امروز به نقاط ضعف خود پی برده است، شرایطی را فراهم می کند تا استقلال بتواند به موقع جذب نیرو کند.

تو چی میگفتی

قهرمانی همیشه سخت است، اما حفظ آن سخت تر است و به تلاش بیشتری نیاز دارد. از این پس باید به فکر سال آینده باشند و از امروز لیگ برتر بیست و دوم را آغاز کنند. تامین مالی و تقویت زیرساخت های باشگاه در نهایت به این امر منجر می شود. محمد نادری یا کاوه رضایی یا هر بازیکن دیگری که به استقلال می آید قطعا باید گره از مشکلات استقلال بگشاید. بنابراین استقلال باید با چشم باز خرید کند.

دیدگاهتان را بنویسید