راهبردهای دشمنان بر خلاف اراده ملت شکست های جدی / خودکفایی در دفاع به برکت انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی امام حسین (ع) ساوه اظهار داشت: در گام دوم انقلاب ما باید تمدن انقلاب را با تکیه بر معنویت، مدیریت ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌ها، عمل به بیانات ائمه انقلاب و اعتقاد به نقش و حضور مردم ادامه داد.

وی افزود: امروز دشمنان در فضای مجازی در صدد تطهیر رژیم منحوس پهلوی هستند و برای اثبات دروغ های خود باید شرایط قبل از انقلاب را با انقلاب مقایسه کرد و مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی است. خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها و دموکراسی. «این دینی است که باید به خوبی برای نسل جوان توضیح داده شود.

فرمانده سپاه روژولا استان مارکاسی ادامه داد: ایجاد امید، تقویت و حاکمیت معنویت در کشور، خلاقیت و ابتکارات انقلابی برای ایجاد تحول با محوریت جوانان، ضرورت ادامه راه است و امروز دشمن به دنبال شک و تردید است. القای ناامیدی و ناامیدی این باید در برابر توطئه محافظت شود.

وی افزود: همانطور که جوانان غیور در جهاد علمی و فرهنگی گام های بلندی برداشته و در عرصه هایی مانند دفاع بر اساس دانش و پژوهش موفق به کسب مقام های برتر شده اند و باید بگوییم که امروز در جهاد اقتصادی و جهاد تبیین باید کسب کنیم. اقدام: «انقلاب کنید و اقدامی پایدار ایجاد کنید.

سردار کریمی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی به مرحله راهبردی رسیده ایم، گفت: در بسیاری از عرصه ها از جمله صنایع دفاعی به خودکفایی و قدرت برتر دست یافته ایم.

وی افزود: پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی، با وجود توطئه های دشمن و تحریم های سرکوبگرانه، در خط مقدم مولفه های قدرت و قدرت انقلاب اسلامی هستیم که ولایت فقیه، مردم و معنویت عامل انقلاب اسلامی هستند. “

فرمانده سپاه روح القدس استان مرکزی فتح الفتوح، آشنایی امام خمینی (ره) با معنویت و تربیت جوانان در عرصه دفاعی را به یک فرصت تبدیل کرده است و امروز رمز ناامیدی و ناامیدی است. مشکلات و سرپرستی

وی خاطرنشان کرد: راهبردهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بر خلاف خواست ملت و معنویت حاکم در کشور با آسیب های جدی مواجه است و امروز دشمن به دنبال نادیده گرفتن آسیب های سنگین در فضای مجازی است و جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمن خنثی شده است. . خواهد شد.

در پایان این برنامه پایگاه بسیج مسجد خواهران امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولین و بسیجیان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید