پوتین: آنچه با آن روبرو هستیم خیانت داخلی و خنجر زدن است/ نیروهای واگنر از طریق شورش مسلحانه درگیر توطئه جنایتکارانه هستند/ می خواهند روسیه را وارد جنگ داخلی کنند

پوتین: آنچه با آن روبرو هستیم خیانت داخلی و خنجر زدن است/ نیروهای واگنر از طریق شورش مسلحانه درگیر توطئه جنایتکارانه هستند/ می خواهند روسیه را وارد جنگ داخلی کنند

ولادیمیر پوتین در یک سخنرانی گفت که نیروهای واگنر در یک توطئه جنایتکارانه از طریق شورش مسلحانه شرکت داشتند.

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، تاکید کرد که تلاش ها و هماهنگی بین نیروهای روسیه باید افزایش یابد.

پوتین افزود: آنچه امروز با آن روبرو هستیم خیانت داخلی است و ما به اتحاد همه نیروها در روسیه نیاز داریم. تفاوت ها را باید کنار گذاشت. من به جنگجویان واگنر هشدار می‌دهم که وقتی روسیه با نبرد سختی روبرو می‌شود، وارد ماجراجویی‌های جنایتکارانه نشوند. هرگونه نابسامانی داخلی تهدیدی مرگبار برای دولت و سیلی به صورت مردم روسیه است. برخی تلاش می کنند کشور را وارد جنگ داخلی کنند.

وی ادامه داد: من برای جان و امنیت مردم روسیه و کشور می جنگم و اکنون روسیه به اتحاد همه نیروهای خود نیاز دارد. چیزی که ما با آن روبرو هستیم یک خیانت درونی است و مانند خنجر از پشت است. منفعت شخصی منجر به خیانت به کشور شده است و به همین دلیل نیروهای ما درگیر آن هستند. تمام کسانی که راه خیانت را در پیش گرفته اند مجازات خواهند شد و دستورات لازم به نیروهای مسلح داده شده است.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: من به عنوان رئیس جمهور و فرمانده کل قوا تمام تلاش خود را برای حفاظت از کشور انجام خواهم داد و کسانی که شورش مسلحانه را سازماندهی و آغاز کردند به دست عدالت سپرده خواهند شد. هر کسی که شورش را سازماندهی می کند، در تلاش است کشور را به سمت تسلیم و جنگ داخلی سوق دهد. در مسکو و تعدادی از استان ها رژیم ضد تروریستی اعلام شده و اقداماتی برای بازگرداندن ثبات در روستوف انجام خواهد شد. من از کسانی که در این راه می روند می خواهم از این اقدامات جنایتکارانه دست بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید