شک ندارم که در جنگ اراده ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است/ آمریکایی ها چگونه با سابقه جنایتکارانه خود مدعی حفظ حقوق بشر هستند!


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906405

رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان دارم اراده، شور، ذکاوت و بصیرت مردمی که تاکنون کشور را رهبری کرده اند، کورکورانه کشور را در چشم دشمن هدایت خواهند کرد، گفت: امروز ما هستیم. شاهد جنگ اراده ها هستیم و ما نیستیم شک دارم که در این جنگ اراده ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در سفر به استان زنجان در سفر به استان زنجان در بازدید از روستای کرابوته در جمع مردم این روستا و زیر باران شدید پاییزی آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع روستا گفت: هدف اصلی از این سفر 5 نیروگاه در استان زنجان کشف کردیم که با تلاش کارشناسان کشورمان در 5 استان مختلف ساخته شد.


رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی دشمن می بیند جوانان ایرانی روز به روز در عرصه های مختلف علمی، فنی و صنعتی در حال پیشرفت هستند، می خواهند با طراحی توطئه جلوی این تحولات را بگیرند.


آیت الله رئیسی روحیه شور و شعور مردم زنجان را تجلیل کرد و تاکید کرد: اطمینان دارم اراده قوی، عزم، اشتیاق، هوشمندی و بصیرت شما کشور را همانطور که تاکنون پیش برده است به جلو می برد و همچنان چشمان مردم را خیره می کند. دشمنان کشور پیشرفت


رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اراده ها هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواستند ملت ایران مستقل نباشد و پیشرفت نکند، اما ملت ایران می خواست عزیز و سربلند باشد، روی پای خود بایستد و نرود. زیر بار نظام سلطه باشد. شک ندارم در این جنگ اراده ها، پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.


دکتر رئیسی با محکومیت اقدام تروریستی دیروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ و مسئولیت این اقدام تحقیرآمیز و خباثت آمیز گروهک داعش، این سوال را مطرح کرد که چه کسانی داعش را ایجاد کردند، چه کسانی از این گروه حمایت می کنند و باعث می شوند که آیا مردم را می کشند؟ منطقه؟ وی گفت: امروز مردم ایران و آزادی خواهان جهان این سوال را مطرح می کنند که چگونه آمریکایی ها که رسما به ایجاد داعش اعتراف کرده اند مدعی حمایت از حقوق بشر هستند! آیا زنان و مردان و کودکانی که در حرم حضرت شاهچراغ در خون جان باختند انسان نبودند؟


رئیس جمهور با بیان اینکه تاریخ آمریکایی ها مملو از جنایات است، افزود: آیا مردم جهان ندیدند که شما قهرمان مبارزه با تروریسم را جلوی چشمانشان کشتید؟ چگونه و با چه چهره ای انسانیت و حقوق بشر را انکار می کنید؟ ملت ایران مدافع واقعی حقوق بشر و انسانیت هستند.


آیت الله رئیسی در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به مطالبات مردمی مطرح شده در این جلسه از استاندار خواستند موضوع حل مشکل کیفیت آب شرب منطقه، ساخت درمانگاه و … را به صورت جدی و فوری پیگیری کنند. . درخواست ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید